ההכנות בעיצומן לקראת מסיבת בת המצווה של הילדה שהופכת לנערה, ואתם מתלבטים אילו אטרקציות מיוחדות יוכלו להתאים לאירוע המרגש שאוטוטו מתרחש. כדאי לזכור כי אירוע בת מצווה מחייב מכם ההורים לבחור אטרקציות מתאימות למסיבה, כיוון שבאמצעותם תוכלו להיות בטוחים שהאורחים והחברים של ילדת המסיבה ייהנו מאירוע בלתי נשכח.

כיוון שיש מגוון אפשרויות לפעילויות ואטרקציות לבת מצווה, כדאי שתכירו כמה מומלצות שנערים ונערות הכי אוהבים כשכולם יוכלו להתאים לתכנון מסיבת בת מצווה במועדון.

עמדות צילום מדליקות

בני הנוער של היום לא עוזבים את הטלפונים שלהם, ומחפשים כל הזמן לתפוס את תמונת הסלפי המדויקת והיפה ביותר שהם יוכלו לפרסם ברשתות החברתיות. לכן אחת מהאטרקציות האהובות ביותר במסיבות בת מצווה היא עמדת צילום סלפי, בה נערים ונערות מצטלמים לבד או ביחד עם חברים בשלל פוזות מגניבות ועם מגוון אביזרים ופילטרים, ועמדת הצילום מפיקה עבורם תמונות באיכות גבוהה שיהיו להם למזכרת או לפרסום על פי בחירתם.

מחפשים מועדון בת מצווה בהרצליה? אנחנו הכתובת >>>

שולחנות משחק

נכון שבאירועים פרטיים המוזיקה היא הפקטור המרכזי כשכל האורחים רוקדים ברחבת הריקודים, אך בני נוער לא תמיד ירצו לרקוד ולהשתולל במהלך כל האירוע ולכן שולחנות משחק יכולים להעניק להם אטרקציה מושלמת. אפשר למצוא מגוון שולחנות משחק שנערים ונערות אוהבים לשחק בהם כמו הוקי שולחן, שולחן כדורגל ועוד משחקים נוספים תחרותיים שכמובן כיף לשחק יחד עם כל החברים או בקבוצות.

דוכני מזון

אירוע בת מצווה שונה במהותו מאירועים פרטיים חגיגיים כמו חתונות או השקות, שאלו הם אירועים באווירה רשמית יותר. לכן האוכל שמוגש לאורחים בבת המצווה צריך להתאים לקונספט של האירוע, ולהתמקד כמובן בהעדפה הקולינרית של נערים ונערות בגיל העשרה. לכן בחירה בדוכני מזון שיוצבו בבת המצווה היא הטובה ביותר, כיוון שבאמצעותה האורחים יוכלו לבחור את המאכלים שהם הכי אוהבים כמו שולחנות מתוקים, צ'יפס, המבורגר, שניצל ועוד מנות טעימות.

 

כתיבת תגובה