מגשי קייטרינג הוא פריט המשמש להגשת אוכל במסיבה. ישנם סוגים רבים ושונים של מגשים, כגון חד פעמי, פלסטיק ומתכת. בעת שימוש במגש, עליכם לוודא שיש לכם את סוג המגש המתאים לאירוע שלכם.

להזמנת מגשי אירוח באתר קאנאפס >>>

מגשים לאירועים שונים:

במקרה של חתונה, מגשי הקייטרינג עשויים לרוב מנייר או פלסטיק. הם לרוב קטנים מאוד ויכולים להיות די יקרים לייצור. מגשי הנייר או הפלסטיק מגיעים בצורות ובגדלים שונים, עם חומרים שונים המשמשים לייצורם. עם זאת, הם יכולים להיות מאוד כבדים ומסורבלים לנשיאה, במיוחד כשהם מלאים באוכל ומשקאות. משום כך עדיף להזמין מגשים על גבי זכוכית או מתכת שניתן להכניס בהם יותר אוכל ומסוגים שונים.

הזמינו קייטרינג חלבי>>>

מגוון מגשי אוכל לאירועים:

מגשי קייטרינג הם דרך מצוינת לוודא שהאוכל איכותי ובכמות מספקת. אתה יכול להשתמש במגשים אלה למסיבות, חתונות ואירועים אחרים. הם גם שימושיים מאוד במסיבות משרדיות או במהלך החגים. . יש להם פרופיל נמוך במיוחד והופכים כל אוכל באירוע ליפה יותר. אתה יכול גם להזמין מגשים אלה באינטרנט כדי להבטיח 100% בקרת איכות. מגשי קייטרינג עשויים מנירוסטה והם עמידים מאוד, כך שתוכלו להיות בטוחים שהם יחזיקו מעמד לאורך שנים רבות. אתה יכול גם להזמין מגשים אלה עם עיצוב יפה או ערכת צבעים; זה יאפשר לך לגרום לאירוע שלך להיראות מפואר במיוחד כשמדובר בהגשת אוכל עליו.

ישנם מגוון אפשרויות אוכל להזמין לאירוע כאשר מדובר במגשי אירוח. ניתן להזמין מנות ראשוניות כמו טורטיות קטנות או סנדוויצ’ונים. ניתן להזמין גם מנור עיקריות כמו המבורגרים, צ’יפס ואפילו סושי. אלה מסודרים יפה, בצורה צבעונית, אסתטית ובכמות מכובדת לאורחים שלכם. כמו כן תוכלו להזמין גם מגשי אירוח לקינוחים כמו מאפינס, עוגות, עוגיות, קרואסונים ועוד.

כתיבת תגובה