ארכיונים אלה הם דרך מצוינת עבור אנשים למצוא תמונות עבור המדיה החברתית שלהם. ארכיוני התמונות הטובים ביותר נאצרים על ידי צלמים ועורכים מקצועיים. יש להם מגוון רחב של תמונות ממקומות שונים וזמנים שונים. במאמר נסביר לכם על מאגרי תמונות מומלצים.

להלן ארכיוני התמונות הטובים ביותר:

1) 500px 2) פליקר 3) אינסטגרם 4) Twitpic 5) Pexels 6) Unsplash 7) Pexels 8) 500px 9) פליקר 10) אינסטגרם

מאגרי תמונות מומלצים – הסבר על כך

ארכיון תמונות הוא אוסף תצלומים המוצג בדרך כלל בצורה כלשהי. זה יכול להיות חלל פיזי או גלריה מקוונת. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשחושבים באיזה ארכיון תמונות להשתמש הוא שצריך לקבל את המספר הנכון של תמונות והן צריכות להיות רלוונטיות לקהל המותג שלך. 

אם אתה מחפש ארכיון תמונות מקוון, אנו ממליצים להשתמש ב-Getty Images מכיוון שיש לו את הספרייה הגדולה ביותר. אם אתה רוצה להשתמש במרחב פיזי, אנו ממליצים להשתמש באתרים כמו Pinterest ו-Flickr כי הם ממוקדים יותר חברתית. חלק מארכיוני התמונות הללו ניתנים לשימוש חופשי בעוד שאחרים גובים דמי מנוי. ארכיוני התמונות הללו מסווגים גם לסוגים שונים כגון דיגיטלי, אישי ועוד.

מידע חשוב נוסף בנושא

ארכיון תמונות הוא אוסף תמונות הקשורות לאירוע או נושא מסוים. הם יכולים לשמש למטרות שונות כגון שיווק, פרסום, ואפילו לשימוש אישי. לחברות מסוימות עשוי להיות ארכיון תמונות משלהן בעוד שאחרות עשויות לבצע מיקור חוץ לספק שירות מקוון. יש גם כמה חברות שמציעות את האפשרות לעצב את ארכיון התמונות שלך מאפס.

ארכיון תמונות הוא אוסף של תמונות המקובצות באופן שמקל על חיפוש תמונות ספציפיות. זהו מסד נתונים מקוון שבו צלמים יכולים להעלות את התמונות שלהם ולשתף אותם עם העולם. עם הופעת הצילום הדיגיטלי, יותר ויותר אנשים מצלמים ומשתפים אותם עם העולם. עם זאת, לא תמיד קל למצוא ארכיון תמונות טוב. מאמר זה יספק לך כמה המלצות באילו ארכיוני תמונות להשתמש עבור בניית חנויות וירטואליות למשל. יש לא מעט אפשרויות של מאגרי תמונות מומלצים.

כמה מארכיוני התמונות הפופולריים ביותר כוללים:

פליקר: שירות אירוח תמונות בחינם המאפשר למשתמשים לשתף את התמונות, הסרטונים והקלטות האודיו שלהם.

אינסטגרם: פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף את התמונות שלהם עם העוקבים שלהם.

פייסבוק: פלטפורמה מקוונת שבה משתמשים יכולים להעלות תמונות מהאלבומים האישיים שלהם או מאירועים בהם השתתפו באופן אישי.

 

כתיבת תגובה