אין ספק כי גיבוש צוות וגיבוש עובדים הוא דבר חשוב וקריטי בכל ארגון. הדינמיקה בין הפרטים היא חיונית לתפקוד מוצלח, בעיקר כאשר יש צורך בעבודה משותפת. ככל שהשנים עוברות, נראה שיש התפתחות בתחום, והאפשרויות ליום גיבוש לעובדים ולסדנאות גיבוש רק הולכות וגדלות. נוסף על כך, חשוב לדעת כי היום כבר לא צריך לחכות למזג אוויר מושלם על מנת לצאת ולערוך את אותה חוויה מגבשת, כאשר יש המון אופציות לערוך יום גיבוש לעובדים בחורף. זה אולי מעלה מעט חששות, אך אין צורך להירתע. הנה מספר רעיונות מוצלחים ופופולריים שיספקו לכל צוות התנסות נהדרת ויהוו אחלה של יום כיף לעובדים.

להתפנק עם מסאז'

זה אולי ידבר יותר לנשים שבצוות, אך גם גברים מאוד יהנו מחוויה מפנקת של יום ספא. הודות לורסטיליות של מדינת ישראל, תוכלו להנות מיום נהדר זה עם נוף לים בטיילת של תל אביב, או במקומות ייחודים וטבעיים בצפון. אתרי הספא כמובן סגורים, כך שכל טיפת גשם או רוח לא תורגש בכלל וזוהי דאגה אחת פחות עבורכם. כמו כן, יש משהו מיוחד מאוד בג'קוזי חמים או במסאז' מפנק, כשבחוץ סוער וקר. בנוסף, מקומות אלו יהיו מאוד שקטים, מרגיעים ואינטימיים, ועשויים להוות תפאורה מושלמת לשיחה מחברת עם אחד המכרים בעבודה.  כך שגם אם עדיין לא ניסיתם זאת במהלך החיים, דעו כי כמה שעות באתר ספא עשויות להיות האידיאל של יום גיבוש צוות בחורף.

סדנאות גיבוש בשלל נושאים

במידה ואתם מחפשים חוויה עם קצת יותר אקטיביות עבור העובדים שלכם, סדנת גיבוש עשויה להיות הפתרון האידיאלי. רובן נערכות במקום מקורה וסגור, כך שאין צורך לחשוש מהקור שבחוץ. סדנאות צחוק הפכו לפופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, ועשויות להיות בדיוק מה שיגרום לעובדים בצוות שלכם לחייך אחד לשני יותר. אפשרות נוספת ומוצלחת מאוד היא סדנת אלכוהול. כולנו יודעים כי אין הרבה דברים מחממים יותר מדרינק טוב ביום קר וחורפי, וכאשר הסדנה מועברת על ידי צוות ברמנים מקצועי שמעניק חוויה מעשירה ומחברת בין אנשים, זה בכלל נהדר. אז אם אתם מחפשים את היום מושלם עבור גיבוש הצוות שלכם, זיכרו כי יום גיבוש לעובדים בחורף זו אופציה מצוינת, שיכולה לספק המון אלטרנטיבות.

כתיבת תגובה