ספא ברחובות הוא מקום להירגע ולהרפות מהלחץ היומיומי. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, מעיסויים ועד טיפולי פנים ועוד. הם מציעים גם פעילויות חוצות כמו רכיבה על סוסים וטיולי הליכה בשמורת הטבע הסמוכה.

הספא מציע מגוון רחב של טיפולים, מעיסויים ועד טיפולי פנים ועוד. הם מציעים גם פעילויות חוצות כמו רכיבה על סוסים וטיולי הליכה בשמורת הטבע הסמוכה.

הספא ממוקם ברחובות, לב בירת ההיי-טק של ישראל. זוהי אחת האטרקציות הפופולריות ביותר של רחובות, והמבקרים יכולים ליהנות ממגוון טיפולים מעיסויים ועד לטיפולי פנים.

שירותי ספא

הספא מציע מגוון שירותים כגון פילינג גוף, מניקור ופדיקור, עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות, טיפולי פנים ועוד. חלק מהטיפולים זמינים לרכישה בעוד שאחרים בחינם ברכישת עסקת חבילה או כרטיס הכל כלול.

יש גם שפע של פעילויות שהאורחים יכולים להשתתף בהן במהלך שהותם בספא, לרבות שיעורי יוגה, מפגשי מדיטציה מודרכים ומפגשי רפלקסולוגיה.

ספא רחובות קיים משנות ה-80. הוא מציע מגוון שירותים כגון עיסויים, טיפולי יופי וטיפולים לחיות מחמד. הספא מארח גם כנסים ואירועים הפתוחים לקהל הרחב.

טיפולי פנים

הספא ברחובות מציע שירותים שונים לגברים ולנשים כאחד. אלה כוללים עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף, מניקור, פדיקור ועוד ועוד. ההתמקדות העיקרית של הספא היא ביתרונות הבריאותיים של מוצרים וטיפולים טבעיים הניתנים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ביותר.

הספא ידוע גם בארכיטקטורה ובעיצוב הייחודיים שלו. הוא כולל גג ירוק המשמש בית לצמחים ופרחים המסייעים ביצירת אווירה דמוית נווה מדבר לאורחים. יש גם מתקני מים ברחבי הבניין, לרבות מפל ובריכה בקומה ה-2 מהם יכולים האורחים ליהנות כשהם נהנים מהטיפולים שלהם.

המקום מיועד להעניק טיפולים לכל סוגי האנשים, ממי שמחפש איסוף מהיר ועד למי שזקוק לטיפול אינטנסיבי יותר.

כתיבת תגובה