המפתח למציאת שמלת ערב צנועה הוא למצוא סגנון שתוכלי ללבוש עם התכשיטים והנעליים האהובים עליך. אם יש לך תקציב, זכור שככל שפחות קישוטים, כך השמלה תהיה משתלמת יותר. בנוסף, שקול אילו צבעים יעבדו הכי טוב עם גוון העור וצבע השיער שלך.

באופן כללי, עדיף להימנע מללבוש שחור באירוע כזה, כי זה יכול לגרום לך להיראות הרבה יותר רזה ממה שאתה באמת. במקום זאת, בחר בצבעים כמו כחול כהה או בורדו כדי להביא לידי ביטוי את התכונות שלך ולגרום לך להיראות רזה מהרגיל.

חשוב גם לשקול כמה זמן השמלה תחזיק לפני שבוחרים אחת. שמלות מסוימות עשויות להחזיק מעמד רק לאירוע אחד בעוד שאחרות עשויות להחזיק מעמד לאירועים מרובים מבלי להראות סימני בלאי או להיקרע בקלות.

לחנות שלנו >>>

מתי את צריכה שמלת ערב צנועה?

ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתצטרך לקנות שמלת ערב צנועה. אולי אתה משתתף בחתונה או באירוע שבו אתה רוצה לעשות רושם טוב. אולי אתה מחפש משהו לנשף בית הספר שלך, או אולי הבת שלך מתחתנת וגם היא צריכה אחד. לא משנה מה הסיבה, חשוב למצוא אחד שמתאים בנוחות ונראה טוב עליך.

בגד צנוע הוא בגד שמחמיא

ההיבט החשוב ביותר בבחירת שמלת ערב צנועה הוא להכיר את מבנה הגוף שלך. מה הכי יתאים לך?

בבחירת שמלת ערב, חשוב להסתכל על אורך השמלה. אם האורך נמוך מאורך הברך, אז ניתן ללבוש אותו כחלק מחצאית ארוכה יותר או עם חותלות מתחת (תלוי באיזה סוג אירוע). כדאי גם לשקול כמה בד יש בשמלה – אם אין הרבה, אז אולי זה מתאים יותר למזג אוויר חם יותר ואילו אם יש הרבה בד, אז זה אולי מתאים יותר למזג אוויר קר יותר.

 

כתיבת תגובה