אחד מכלי הרכב הפופולריים ביותר על צעירים ומבוגרים לנסיעה בשטח, הם ריינג'רים. מדובר על כלי המזכיר במראה שלו טרקטורון משולב בג'יפ. הוא אומנם יותר קטן מהם, אך הוא דומה להם וחווית הנהיגה עליו לא פחות מיוחדת ומעניינת. 

אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של ריינג'רים אשר יכולים לשרת אותנו ברכיבת שטח, בין אם זה במסלולים מסומנים ובין אם זה במקומות אחרים. הסוגים נבדלים הן בגודל של הכלי והן בעיצוב . ישנם ריינג'רים פתוחים לעומת כאלה שהם סגורים, ישנם ריינג'רים המיועדים לשני נוסעים, בעוד שאפשר למצוא כאלה המיועדים גם לשלושה או ארבעה. 

בדרך כלל ההבדלים בין  הסוגים השונים הם לא בהכרח בעיצוב אלא יותר במפרט הטכני. קרי, גודל המנוע, העוצמה שלו, המהירות אליה הוא יכול להגיע, עוצמת הגרירה שלו, ועוד שורה ארוכה של דברים שיכולים להשפיע על השימוש במתקן. באופן טבעי אנחנו נחפש ריינג'ר שיכול להתאים לצרכים שלנו מחד, וליכולות הכלכליות שלנו לרכוש ולתחזק אותו מאידך. 

איך אפשר ללמוד על ההבדלים?

כשאנחנו ניגשים לבחון ריינג'רים שונים, אזי שעלינו לבחון כל כלי בעצמו, לבדוק מה בדיוק המפרט הטכני שלו ולהשוות אותו עם מפרט טכני של רכבי שטח אחרים – כמו הטרקטורון בקישור https://zoomatv.co.il/sportsman/. עלינו לבחון את נפח המנוע ואיזה כוח סוס יש לו, ולראות אם זה מה שאנחנו מחפשים וצריכים. 

מעבר לכך, אנחנו צריכים לבחון מה המרחק שלו מהאדמה (זה חשוב מאחר ויש לכך השפעה בעת רכיבה בשטח בתנאי בוץ או תנאים קיצוניים אחרים). אנחנו צריכים לבדוק עוד שורה של נקודות שיכולות להשפיע כך או אחרת על המתקן וכן על אופי השימוש שלנו בו. בצורה כזו נוכל למצוא את הריינג'ר הטוב ביותר עבורנו, שישרת אותנו במשך שנים רבות.

כתיבת תגובה