אבו דאבי היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של איחוד האמירויות הערביות, הממוקמת לאורך החוף הדרומי של המפרץ הפרסי. כאחת הערים המודרניות בעולם, אבו דאבי היא ביתם של אוכלוסייה מגוונת וכלכלה משגשגת. הוא ידוע בקו הרקיע האייקוני שלו שמרכזו סביב מסגד שייח זאיד הגדול, כמו גם במוזיאונים ובאטרקציות התרבותיות הרבים שלו. עם החופים היפים שלה, מלונות היוקרה ומרכזי הקניות ברמה עולמית, אבו דאבי היא יעד אידיאלי לתיירים מכל העולם. בין אם אתם מחפשים להירגע על חוף הים או לחקור כמה מהאתרים ההיסטוריים שלה, באבו דאבי יש משהו לכולם.

>בדקו דילים של טיסה לדובאי

אבו דאבי – עיר הבירה של איחוד האמירויות

אבו דאבי היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של איחוד האמירויות הערביות. זוהי גם העיר השנייה הכי מאוכלסת באיחוד האמירויות אחרי דובאי. ממוקמת על אי בצורת T, היא אחת הערים המודרניות בעולם והפכה למרכז תרבותי, כלכלי ופוליטי חשוב במזרח התיכון. העיר היא ביתם של ציוני דרך איקוניים רבים כמו מסגד שייח זאיד הגדול, מסלול יאס מרינה, מוזיאון הלובר של אבו דאבי, פארק השעשועים פרארי וורלד אבו דאבי, מלון אמירטס פאלאס ועוד. עם התרבות התוססת והארכיטקטורה המדהימה שלה, באבו דאבי יש משהו לכולם ליהנות!

העיר השנייה בגודלה ועם מורשת מרשימה למדי

אבו דאבי היא הבירה והעיר השנייה בגודלה באיחוד האמירויות הערביות. ממוקמת על אי במפרץ הפרסי, אבו דאבי היא עיר מודרנית עם מורשת תרבותית עשירה. הוא ביתם של כמה מגורדי השחקים הגבוהים בעולם, ציוני דרך איקוניים וחופים מדהימים. הוא הפך בשנים האחרונות למרכז עסקים ותיירות מרכזי, ומושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם. מחיי הלילה התוססים שלה ועד לתרבות ולמטבח המסורתי שלה, יש משהו לכל אחד באבו דאבי.

>באתר דובאי https://dubai.co.il/ תוכלו למצוא מגוון רחב של כל מה שצריך לדעת, מגוון טיפים ומדריכים לנוסעים לאיחוד האמיריות

כתיבת תגובה