אם אתם רגע לפני טיסה לחו"ל סביר להניח שאתם גם בארגונים האחרונים לחופשה שלכם. בין היתר תצטרכו לדאוג להיות בקשר עם האהובים שלכם כאן בארץ, להשאיר אותם מעודכנים שהכול בסדר אתכם והיכן אתם נמצאים וכמובן לשתף עוד מהחוויות בזמן חי כאשר אתם בחו"ל ואתם עוד נהנים מהאנרגיות שלהם. הינה כמה טיפים חשובים לבחירת כרטיס סים בינלאומי לפני הטיסה שלכם לחו"ל.

#1 – בדקו היכן תוכלו לשוחח עם הסים?

הדבר הראשון שחשוב לבדוק הוא שכרטיס הסים שאתם רוצים לרכוש וליישם בנייד שלכם יאפשר לכם לקיים שיחות במדינת היעד שאתם טסים אליה וכן לגלוש באינטרנט ו/או לקבל SMSים. בכרטיס הסים של וורלד 8 למשל תוכלו לקיים שיחות, לשלוח ולקבל SMSים ולגלוש כמעט מכל מדינה בעולם. 

#2 – בדקו מה כוללת החבילה שלכם:

מלבד המחיר שאתם רוצים לבדוק כמה אתם משלמים ולחסוך בעלויות כמה שיותר כמובן, אתם רוצים לבדוק גם את תכולת החבילה שלכם. כלומר: כמה דקות שיחה יש לכם במסגרת החבילה, כמה SMSים אתם יכולים לשלוח ומה נפח הגלישה שלכם באינטרנט. בוורלד 8 למשל תשלמו 50 ₪ בלבד על חבילת שיחות של 60 דקות מרוב המדינות בעולם, 60 SMSים ו1GB נפח גלישה עם אפשרות להרחיב את חבילת הגלישה.

#3 – האם יש אופציות נוספות מלבד חברות הסלולר?

כמובן. לא צריך להתקבע בהכרח על חברת הסלולר שלכם ולשלם מאות שקלים בכל פעם שתטוסו לחו"ל. וורלד 8 מאפשרת לכם לשלם עשרות שקלים בלבד עם חבילה שתכיל כל מה שאתם צריכים.

#4 – היכן ניתן לרכוש את הסים או לטעון את החבילה?

את כרטיס הסים תוכלו לרכוש ולהטעין בכל סניף דואר בארץ. כמו כן תוכלו לטעון או להרחיב את החבילה גם דרך האתר של וורלד 8.

#5 – מה קורה במידה ואתם בחו"ל וצריכים להרחיב את החבילה?

הגעתם לחו"ל, השתמשתם בחבילת הגלישה או בדקות השיחה ורוצים להרחיב את החבילה או לטעון חבילה חדשה מבלי לשלם הון? תוכלו להיכנס לאתר של וורלד 8 ולעשות זאת בקלות ובמהירות.

כתיבת תגובה