אתם לא יכולים לדמיין לעצמכם אירוע מרגש וגדול יותר עבורכם מאשר אירוע החתונה שלכם. ההילה הזוהרת של האירוע הזה וחד הפעמיות שלו מביאה אתכם לרצות להפיק אירוע מרהיב ובלתי נשכח, שישאר לנצח בלבכם ובלבבות האורחים. כשאתם מתחילים את הפקת האירוע שלכם ובוחנים אפשרויות שונות, אתם מגלים כי אחד הדברים שעליכם להחליט לגביהם הוא העונה בה תתחתנו, ובעיקר להכריע בין שתי עונות: חתונות הקיץ או חתונות החורף. לאחרונה, יותר ויותר זוגות בוחרים דווקא בעונת החורף ומסתבר שיש גם כמה סיבות טובות למה.

משלמים פחות על אירוח במתחם אירועים:

חגיגת אירוע החתונה שלכם עם גן אירועים במרכז תעלה לכם הרבה פחות כסף מאשר חתונות הקיץ. הסיבה לכך פשוטה: הביקוש. המון זוגות מעדיפים להתחתן בקיץ וזאת מאחר ועונת הקיץ ממותגת כעונת האירועים החמה, ועל כן הביקוש לאירועים בחודשי מאי עד ספטמבר הינו רב. קשה יותר למצוא תאריך פנוי ועל כן המחירים הינם גבוהים. לכן, אם אתם מתחתנים בחורף, דעו כי אתם עתידים לחסוך אלפי שקלים.

מבצעים משתלמים במיוחד משלל הספקים:

בעונת החורף יש לספקים פחות עבודה מאשר בעונת הקיץ. המשמעות? הספקים רוצים מאד לעבוד איתכם. איך הם מבטיחים כי תבחרו בהם? לצד השירותים שהם מציעים לכם, הם מציעים גם מחירים מפתיעים מאד ודילים משתלמים שלא תוכלו לקבל בעונת הקיץ. אם חשבתם שתחסכו כסף רק עם מתחמי האירועים, הרי שאתם עתידים לחסוך עוד מעבודה עם הספקים שלכם כמו המאפרים, צלמים, תקליטנים וספקי האטרקציות.חתונה קטנה

החורף כעונה הרומנטית ביותר:

לכל אחד יש את העונה החביבה עליו במיוחד, ומסתבר שישנם לא מעטים שעבורם ה-עונה זו עונת החורף. הברקים, הרעמים, הגשם, מזג האוויר הסגרירי ולפעמים גם השלג שמגיע לבקר בישראל. אם גם אתם רואים בעונת החורף כעונה רומנטית במיוחד שמעצימה את האהבה ואת הרומנטיקה, הרי שכדאי לכם מאד להתחתן בעונת החורף. באירוע החתונה שלכם, האהבה שלכם תגיע לשיאים שלא הכרתם, ועם עריכת האירוע שלכם בעונה כל כך רומנטית עבורכם, אתם עתידים לגלות כמה אהבה עוד יש לכם בלב שטרם הראתם אותה אחד לשניה.

זמינות גדולה יותר לתאריכים:

כשתגיעו אל פגישה עם אולם אירועים במרכז, אחד הדברים הראשונים שיציגו בפניכם הוא את התאריכים הפנויים לעריכת האירועים. בעונת הקיץ אתם עלולים למצוא את עצמכם כמעט בלי תאריכים פנויים, ואילו בעונת החורף תמצאו את עצמכם עם מניפה רחבה של תאריכים פנויים, כך שסביר להניח כי תוכלו לזכות בתאריך המועדף עליכם בצירוף ליום המועדף עליכם. מתחמי האירועים יעשו הכל כדי להוציא אתכם מרוצים, אך כן חשוב לקחת בחשבון כי במקביל אליכם מגיעים עוד זוגות וכך התאריכים נתפסים. על כן, אל תבזבזו זמן והבטיחו את תאריך האירוע המועדף עליכם.

כתיבת תגובה