כמו הרבה זוגות צעירים, אתם בוודאי מדמיינים את החתונה שלכם בתור מסיבה מדהימה, שתשלב בין אוכל משובח, מוזיקה כיפית לריקודים, אלכוהול ושתייה ובעיקר- הרבה חברים ובני משפחה שישמחו אתכם עד אור הבוקר. "שאלת השאלות" בתכנון החתונה היא- את מי מומלץ להזמין?

החבר'ה מהצבא, אלו שעבדו אתכם בעבודה הקודמת, הדודה המבוגרת של אם הכלה- קיימים אינספור אנשים שהכרתם עד היום, שאתם לא בטוחים האם באמת כדאי שכולם יגיעו לחגיגה החשובה בחייכם. אם תזמינו את כל מי שפגשתם לאורך השנים, תגיעו ככל הנראה לרשימה של אלפי אנשים.

האם זה באמת טוב בשבילכם? גן אירועים לבן עושה לנו סדר בעניינים.

למה מומלץ לערוך חתונה אינטימיתחתונה קטנה

לפעמים דווקא אירוע מצומצם, כלומר חתונה עד 300 איש בערך, יכולה להפוך לחוויה הרבה יותר טובה- הן עבורכם והן עבור המוזמנים:

  1. חשבו קודם כל על מי שבאמת תרצו לראות ביום החתונה שלכם. אנשים כאלו הם הפנים שיחייכו אליכם בדרך אל החופה, ושאותם תרצו לחבק לאחר שבירת הכוס. מדובר במסיבה הכי מרגשת שערכתם עד היום, ואתם בטח מעוניינים לחלוק את החוויה רק עם מי שיתרגש כמוכם מכל העניין. אירועים עד 300 איש יכללו רק את מי שחשוב לכם שיהיה שם אתכם.
  2. כאשר הרשימה מצטמצמת לכדי האורחים הקרובים בלבד, הסיכויים ש"יבריזו" לכם הולכים וקטנים. לא נעים להגיד, אבל חתונה היא עסק יקר- ואם תזמינו עשרות אנשים שבסופו של דבר לא יגיעו- תאלצו להתמודד עם הפסד כלכלי לא קטן.
  3. אירועים עד 300 איש הם קלים יותר להפקה, והיכולת שלכם להשקיע בפרטים הקטנים, הן מבחינת הפניות שלכם והן מבחינת התקציב- גדלה, כאשר אתם מתכננים חתונה קטנה. דמיינו שיחות טלפוניות לצורך אישורי הגעה לאירוע, למשל: כאשר מדובר ברשימה קצרה של אורחים, זה פשוט וקל יותר, וכך אתם מפנים את זמנכם להשקעה בשאר ענייני החתונה.
  4. חתונה עד 300 איש צריכה להתקיים במקום מתאים- כך שמראש אתם צריכים לבחור במקום קטן יחסית, כזה שיאפשר חגיגה באווירה ייחודית, אישית ואינטימית, שלא ניתן לקבל באף אולם אירועים גדול ומצועצע.
  5. מדובר באירוע החשוב ביותר בחיים, וביום מרגש במיוחד. כאשר יקיפו אתכם ביום הזה רק האנשים האהובים עליכם ביותר- אתם תרגישו רגועים, שמחים ופשוט תיהנו מכל רגע.

כתיבת תגובה