בני נוער רבים חושבים על דרך יעילה וכיפית לבלות ולהעביר בכיף את החופש הגדול. סאמר סקול בניו יורק, היא אחת הדרכים האטרקטיביות ביותר שיש לבילוי בחופש הגדול, בעיקר שהיא כוללת חוויות איכותיות וכיפיות בניו יורק הלוא היא התפוח הגדול.

בין בילוי לחופשה מדהימה שיפור השפה האנגלית האו חלק בלתי נפרד מהסאמר סקול, מה שתורם גם בשיפור הציונים וגם בחיים הפרטיים. אבל מה כולל סאמר סקול בניו יורק?

סאמר סקול בניו יורק הם שבועיים של עולם ומלואו. סאמר סקול המתאים לבני נוער דתיים לאומיים בגילאים 12 עד 18 , וגם לנוער חילוני חולש על כל ההרפתקאות שניתן לחוות בחופש הגדול. כיצד מתקיים סאמר סקול בניו יורק לדתיים?

בסאמר סקול לנוער דתי לאומי מתחילים את הבוקר בניו יורק המהממת. בעיר ללא הפסקה מתאכסנים במלון איכותי עם חברים שתפגשו בפעילות גיבוש שילוו אתכם לאורך הסאמר סקול ולעיתים גם לאורך כל החיים.

את הימים בסאמר סקול מעבירים עם כלל חוויות כגון: שיעורי אנגלית באווירה נעימה ולא פורמלית, תפילה, שיפור אוצר המילים באנגלית, טיולים ואטרקציות בעיר ניו יורק. בנוסף, בסאמר סקול מתמקדים גם בהכנה לבגרות באנגלית בצורה טובה.

האם מחלקים את הקבוצות לרמות האנגלית?

בדרך כלל ישנה חלוקה לרמות השונות, או עוזרת הוראה שמסייעת באופן אישי לתלמידי סאמר סקול שחלקם מתקדמים או מתקשים.

מתי מטיילים בניו יורק?

סאמר סקול בניו יורק מתחלק לשני חלקים. בחלק הראשון לומדים כמה שעות אנגלית, ובחלק השני יוצאים לבלות ולטייל בעיר המדהימה. בין המקומות שפוגשים בסאמר סקול:  מגדל ה"אמפייר סטייט", פסל החירות, מוזיאון ההיסטוריה של הטבע, אצטדיון "מדיסון סקוור גרדנס", טיימס סקוור, סנטרל פארק ועוד…

האם ניתן לבלות בערבים?

בוודאי! בסאמר סקול בניו יורק יוצאים למסעדות, לבאולינג, משחקי גולף, סרטים, מופעים, אל מחזות זמר הידועים של העיר, מטיילים בניו יורק בלילה ופוקדים את שכונת ברוקלין שהיא שכונה המאפיינת את הישראלים והיהודים שמתגוררים בניו יורק.

סאמר סקול בניו יורק

כיצד מתאימים את הסאמר סקול לציבור הדתי?

מכיוון שתלמידים רבים שיוצאים לסאמר סקול הינם דתיים לאומיים, קיימים בסאמר סקול גם תכנים רבים מן היהדות. בין התכנים: תפילת בוקר, ביקור בקהילות יהודיות, מנוחה בימי שבת, שמיעת דברי תורה ועוד.

לצד הפעילות הדתית קיימת גם פעילות חווייתית שכוללת יציאה אל פארקים, אל אטרקציות שונות, אל לונה פארק ענק ועוד. בשבועיים של הסאמר סקול ניתן להרגיש ממש כמו ניו יורקים אמתיים ומתוחכמים.

כתיבת תגובה