דקה אחרי הצעת הנישואין המרגשת, ישר בני הזוג חושבים על בחירת אולם, הרי לאולם יש חלק חשוב מתכנון האירוע והוא זה שבסופו של דבר ישפיע על הנאת האורחים וגם יסייע להם לתדמית האישית שלהם. לכן, נראה כי בחירת מקום לחתונה היא המשימה המורכבת יותר מבין המשימות הרבות שאותן יש לבצע טרם החתונה, אולם עם מיקוד והגדרת מטרות מראש, תוכלו בקלות למצוא מיקום אטרקטיבי המתאים בדיוק לחתונה הנוצצת שתכננתם. אז דקה לפני שאתם הולכם לראות מקומות אטרקטיביים לעריכת החתונה, חשוב שתשימו דגש על כמה פרמטרים מסוימים, שיסייעו לכם לבצע בחירה נכונה, ואפילו מהירה.

בחירת מיקום

למיקום יש השפעה רבה על הגעת האורחים, ולכן כדאי לעשות חישוב מהיר ולראות מהיכן מגיעים רוב המוזמנים, ולכן אם חלקם מגיעים מהצפון הרחוק וחלקם מהמרכז, תוכלו למצוא מקום לחתונה בקיסריה, שהוא בדיוק האמצע. כמו כן, בקיסריה תוכלו למצוא גני אירועים הממוקמים על חוף הים, כך שהמיקום הוא הכי טוב שיש.

גודל האולם

חשוב לבחור באולם המותאם באופן אישי לכמות המוזמנים הצפויים להגיע לאירוע, כך שמצד אחד האולם לא יהיה גדול מידי לכמות המוזמנים ואולי אורחים יחשבו כי חלק נכבד מהמוזמנים לא הגיע. מצד שני, בחירת מיקום לחתונה בקיסריה קטן מידי לכמות המוזמנים הצפויים להגיע, יוכל להוות מחנק וצפיפות עבור האורחים ולגרום לה לאי נעימות, לכן, בדקו מראש כמה מוזמנים מגיעים ובחרו אולם המתאים ביותר לכמות.חתונה

מקום נגיש וחנייה

חשוב לבחור במקום לחתונה המציע נגישות עבור נכים ובעלי מוגבלויות, הרי במידה וקיים אדם שכזה בין המוזמנים, הוא יוכל להגיע בקלות לאירוע. כמו כן, חשוב לבדוק אם קיימת חנייה מסודרת לרשות האורחים, מה שיאפשר להם לחנות את הרכב בקלות רבה מבלי להסתובב ולחפש שעות חנייה.

קייטרינג מעולה

ישנם אולמות אירועים המציעים רק את המקום, על הזוגות למצוא קייטרינג העונה לדרישתכם, ויש אולמות אירועים המציעים קייטרינג כחלק מהעסק החתונה. לכן, חשוב לברר זאת מראש, ובמידה והאולם מציע את הקייטרינג, לבדוק את ההכשר, את האיכות של הקייטרינג, את השף ובקיצור, שהאוכל יהיה טעים והשירות יהיה מצוין.

שמרו על תקציב שפוי

בעל בחירת מיקום לחתונה, חשוב לבחון את נושא המחיר, הרי מלבד האולם יש עוד מלא הוצאות נלוות שיש לקחת בחשבון, ולכן כדאי למצוא אולם אירועים העונה לדרישותיכם באופן כללי וגם כזה שמציע מחיר אטרקטיבי על פי התקציב שלכם.

כתיבת תגובה