אחד הפחדים בקרב זוגות שרוצים להתחתן הוא החובות שייוותרו לאחר החתונה. הדאגה היא האם הם יצלחו לכסות את הוצאות החתונה או לא? ובכלל – האם החתונה תצדיק את קיומה? והאם שווה להם בכלל לארגן חתונה גדולה או שבכלל כדאי למצוא מקום לאירועים קטנים בתל אביב?

שאלות אלה ואחרות מובילות למסקנה אחת – חשוב לנסות ולארגן חתונה זולה וקטנה עד כמה שיותר. אז כיצד עושים זאת? כמה טיפים בהמשך.

צמצמו ברשימת המוזמנים – השכנים מלמטה, דודה של הסבתא, והאינסטלטור – את כל אלה חשוב למחוק מרשימת המוזמנים. חשוב לנסות לצמצם כמה שיותר אנשים מרשימת המוזמנים, ולמחוק ממנה את כל האנשים המיותרים שאתם לא מכירים הכרות אישית. את הרשימות הכינו בעצמכם, והכניסו לשם אנשים קרובים בלבד. אנשים שאתם לא מכירים ואינם קרובים במיוחד אליכם, גם יקטינו את מצב הרוח שלכם וגם יביאו צ'ק קטן מאד.

אל תיסחפו עם הוצאות מיותרות – צעצועים לרחבת הריקודים, כפכפים לאורחים, משקפי שמש, כובעים ומתנות – מיותר לגמרי. אתם לא חנות אקססוריז, אתם זוג שמתחתן. כל הגימיקים של של חתונות הופכים את החתונה שלכם ל'טראשית' ובד בבד הופכים את חשבון הבנק שלכם למרוקן.

מצאו מקום לחתונה קטנה בתל אביב – ותרו על אולמות האירועים הגרנדיוזיים. אולמות אירועים מחייבים אתכם לכמות מסויימת של מוזמנים. אם החתונה שלכם מצומצמת והיא כוללת פחות מ 100 מוזמנים, זה הזמן למצוא מקום אינטימי לחתונה קטנה בתל אביב. את החתונה תוכלו לחגוג עם האנשים שאתם אוהבים שבוודאי יצ'פרו אתכם במתנות מכובדות.

אל תבזבזו כסף על מעצבי על – שמלת כלה עם אבני סוברבסקי? חליפת חתן של שלושה חלקים? מניירות מסוג זה גורמות לכם להראות כמו דמויות מסרט תורכי גרוע. הישארו יפים, טהורים ופשוטים. כיום ניתן למצוא גם ביגוד לחתן, ותאמינו או לא גם שמלות כלה בחנויות המעצבים ואפילו ברשתות. למעצבים ולרשתות קולקציות נפלאות לחתן ולכלה שלא עוברות את ה 1,000 שקלים. שמרו על פשטות.

בחרו מקום מעוצב ויפה – אל תתפתו להוציא כסף מיותר על עיצוב. כיום ניתן למצוא מקומות מעוצבים ויפים שלא מבקשים תוספת של אלפי שקלים על עיצוב של מעצב תפאורה. אגב, חופה יכולה להיות ארבעה חברים מחזיקים סדין.

לסיכום, ישנן דרכים רבות לחסוך בארגון חתונה, אל תתפתו לכל אלמנט יקר שהספקים מציעים לכם ופעלו בחכמה.

כתיבת תגובה