תראו לי אחד שלא מחכה ליום ההולדת שלו, הריגוש, הציפייה וכן כן המתנות שיקבל ליום ההולדת. אין ספק שמדובר ביום מרגש, ומלא חוויה , שמחה ואושר. אתם וודאי מכירים את זה עם הילדים שלכם , מגיע הרגע שבו הילד/ ה חוגגים את יום ההולדת אבל לא "סתם" חוגגים אלא משהו מיוחד, מעניין עם החברים והמשפחה. עצרו רגע! ימי ההולדת של היום חבר'ה זה לא מה שהיה פעם. היום זה אחרת , עוגה מעוצבת, הפעלות לימי הולדת עם מפעיל מקצועי , מקום בו האירוע יתקיים בהחלט סוג של הפקה . ואין יותר נעים וכיף לראות את חתן/ כלת השמחה מאושרים ביום הזה.

הפעלות לימי הולדת- לא מה שחשבתם!

לרוב בימי הולדת מזמינים ליצן שיצחיק ויפעיל את המשתתפים בעיקר את הילדים. ליצן עם שלל פעילויות וכיף אחד גדול, חושבים שבזה הסתיים האירוע? ובכן היום המבחר של פעילויות לימי ההולדת הוא ענק שנתחיל בדוגמאות? :

הפעלה עם כלבים– הרי כבר מזמן כולם יודעים שהכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם אז מה דעתכם שחלק מפעילות יום ההולדת גם כלבים ישתתפו, מדובר בשילוב מושלם בין הכלבים לבני האדם, עם אנרגיות, קפיצות ואהבה גדולה. הילדים מאושרים ושמחים. וגם אלו שטיפה חוששים לאט לאט יראו בכלב חבר אמיתי וייהנו מפעילות מיוחדת ולא שגרתית.

הפעלה עם בלונים– זה ברור שחגיגת יום ההולדת לא יכולה להתקיים בלי בלונים, הרי זה הולך ביחד אבל מה עושים שחגיגת הבלונים הופכת לנושא המרכזי? חוויה מדהימה. הפעלות לימי הולדת בעזרת בלונים מאפשרת לחוגגים ולאורחים ליצור דמויות, אביזרים, ועוד והכל בעזרת בלונים. מפעילים מקצועיים ילמדו את הילדים כיצד ליצור, ולעצב דמויות וצורות בעצמם. בהחלט חוויה בלתי נשכחת והילדים מעורבים בצורה מלאה בסוג פעילות זה.

הבלונים שהילדים מקבלים בתום הפעילות הם איכותיים ועמידים, וזה בעצם ההוכחה לכך שמדובר בפעילות מקצועית וחווייתית גם יחד.

הפעלות לימי הולדתאוכל, כלבים ומשחקים- מה צריך יותר מזה?

הרי זה ברור שכל ילד הוא עולם בפני עצמו וההורים שבנינו רוצים לתת להם את כל הטוב ולאפשר להם ליהנות מחוויות יום הולדת בלתי נשכחת. השילוב של משחקים, אוכל וחיות מחמד יכול להיות שילוב מושלם לחוויה מדהימה ולכן אתם לא צריכים ללכת רחוק מידי . הכל נמצא במקום אחד. אז כדי לפנק את בעל השמחה וחוגג יום ההולדת ללא ספק תוכלו למצוא את המענה כאן, עם צוות מקצועי, מנוסה המתאים באופן אישי את סוג הפעילות לכל הגילאים. והכי חשוב שיהיה במזל טוב.

מאמר נוסף שיכול לעניין אותך:
מתנפחים – כיצד שוכרים מתנפחים?

כתיבת תגובה