אירוע חברה הוא שונה מכל סוג אירוע שאנחנו מבקשים להפיק, ולו מהסיבה הפשוטה, יש מטרה שעומדת מאחורי האירוע והיא שיווקית.

כשאנחנו עורכים אירוע חברה, אנחנו מעוניינים לשווק את החברה (מוצר או שירות שלה), אנחנו מעוניינים למתג אותה (בין אם זה כלפי חוץ ואם זה כלפי פנים), אנחנו מעוניינים להפוך את האירוע למיוחד ומתוקשר, כך שהוא יזכה לכותרות, בקרב אלה שנכחו באירוע וכן בקרב אלה שלא. לכן המשמעות של אירוע חברה הוא שונה, ומכאן אנחנו יכולים להבין שעיצוב אירוע חברה, הוא שונה מעיצוב כל סוג של אירוע אחר.

ישנם אלמנטים שונים כיצד לעצב אירוע חברה, נקודות שאנחנו צריכים לשים לב אליהם, כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע שכזה. בחלק הבא של המאמר, נתייחס לשורה של נקודות שצריך לקחת בחשבון ועל פיהם להחליט כיצד לעצב את האירוע.

נקודות מחשבה על עיצוב אירוע חברה

ראשית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, מה המסר שאנחנו רוצים להעביר. האם אנחנו רוצים להעביר מסר שאנחנו חברה צעירה, רעננה, מתקדמת, חברה שהיא לא מיינסטרים בתחום שלה. לעומת זאת, מי שירצה לשמור על ארשת של חברה מכובדת, שמרנית, מסורתית, סביר להניח שהוא ירצה לעצב את האירוע בצורה יותר רגועה, פחות צבעונית, פחות צעקנית.

שנית, מי האורחים שאמורים להיות נוכחים באירוע. כאן השאלה היא, האם האורחים הם עובדי החברה שמכירים אותה, לקוחות וספקים, משקיעים, עיתונאים ויחצ"נים ועוד. אנחנו יכולים לשדר לכל קבוצה עיצוב אחר, בכל מקרה, רצוי מאוד שכל סוג של עיצוב אותו נבחר לאירוע, יהיה תואם באמת למה שהחברה יכולה ורוצה לשדר.

שלוש, תנאי השטח. אנחנו לא יכולים לעצב את האירוע באופן כזה שלא יתאים לתנאי השטח, בין אם מדובר בגודל המקום, כמות הנוכחים בו, שעת האירוע, תאורה (אירוע יום או לילה) וכדומה. כל דבר כזה יכול להשפיע ברמה כזו או אחרת על עיצוב האירוע.

ארבע, שיווק. אמרנו כבר שיש לאירוע מטרה מסוימת? ובכן, אנחנו צריכים לדעת כיצד למתג את עצמנו דרך האירוע. להשתמש באלמנטים ובכלים הנכונים, אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו משתמשים לא נכון באירוע.

כתיבת תגובה