בכל פעם כשאנחנו הולכים לבד או עם הילדים למסעדת המבורגרים או לרשת המבורגרים בסגנון של מקדולנדס, אז מלבד המבורגר וצ'יפס, אנחנו נהנים גם מלחמניות ביס. אנחנו לא תמיד שמים לב לזה, שכן המנה העיקרית שלנו היא ההמבורגר, אז באופן טבעי אנחנו לא מתייחסים ללחמנייה, אך מן הסתם, היא חלק בלתי נפרד מהארוחה.

למה זה משמעותי? כי אנחנו לא חייבים לאכול לחמניות ביס רק כשאנחנו אוכלים המבורגראנחנו יכולים להשתמש בלחמניות אלו לצרכים שונים ויתרה מזו, אנחנו יכולים להגיש אותן עם מרכיבים מגוונים באירועים שאנחנו עורכים.

כפי שאנחנו יודעים, בכל אירוע שאנחנו עורכים, יש שני חלקים לתפריט. יש את התפריט של קבלת הפנים, תפריט שכולל דוכני מזון מסוגים שונים ויש את התפריט העיקרי, זה שכולל ישיבה ליד השולחן, ומנות המוגשות על ידי מלצרים או שהאורחים שלנו לוקחים בעצמם מהמזנון. בשני המקרים, ניתן לשלב לחמניות ביס בצורה מושלמת. בחלק הבא של המאמר נסביר כיצד ניתן לשלב אותן.

כיצד משלבים לחמניות ביס באירועים

נתחיל מדוכני מזון. כידוע מטרת הדוכנים היא להגשת מנות אוכל קלות, כאלה שלא נהוג להגיש בתפריט האירוע עצמו. מדובר על 4-6 דוכני מזון, ביניהם יכולים האורחים לעבור ולקחת איזה וכמה מנות שהם רוצים.

כאן אנחנו יכולים לשלב לחמניות ביס במגוון צורות, למשל, דוכני מזון שמגישים המבורגר או נקניקיה בתוך לחמנייה, דוכני מזון שמגישים לחמנית ביס עם ממרח וירקות, טוסטים עם לחמניות ביס, לחמניות ביס על שיפוד עם בשר ועוד. צריך לציין שמדובר בלחמניות ביס שיכולות להגיע גם בצורות מעוגלות וגם בצורות מלבניות ארוכות.

בהמשך, אנחנו יכולים להשתמש בלחמניות ביס במהלך הארוחה. למשל, אנחנו יכולים לשים במרכז השולחן סלסלה עם לחמים ולחמניות ביס, אותן אפשר לאכול עם המנות העיקריות, כמו כן אפשר להשתמש בלחמניות כתוספת, במידה ואנחנו לא שבענו מהארוחה הרגילה. אם אנחנו מציעים לאורחים שלנו חומוטחינה וממרחים נוספים שאפשר "לנגב" אז אפשר אפילו להשתמש בלחמניות ביס לשם כך (במקום להשתמש בפיתות או בסוגי לחמים אחרים).

כתיבת תגובה