הקיץ כבר כאן ויחד איתו מתחילה עונת האירועים. בשביל שיתקיים אירוע בקיץ חשוב לתכנן מראש כמה חודשים לפני, יש הרבה עבודה לעשות בעיקר למצוא מקום בו יתקיים האירוע, האם זה מקום קטן, או אולם אירועים גדול, אולי זה גן אירועים ואתם רוצים להרגיש את היופי שבטבע ולהכניס אותו לתוך האירוע? ומה לגבי התפריט? מאכלים חלביים, או תפריט בשרי? לכל הדברים הללו יש לדאוג מספר חודשים לפני כדי שבזמן אמת  הכל יתנהל על מי מנוחות בלי תקלות מיותרות.

ואם באוכל עסקינן

חתונה בלי תזמורת נשמע לכם הגיוני? אותו הדבר לגבי הארוחה, אירועים מתחילים מהבטן תרתי משמע, הבחירה בקייטרינג לאירועים בטבע ובאולם לאירוע גדול וקטן מתחילים כאן , לבדוק מי האורחים אם מדובר בכמות לא קטנה של ילדים חשוב להזמין מנות ילדים, ומה לגבי המבוגרים יותר? מבחר סלטים, דגים , ותפריטים בשריים . כמות המשתתפים באירוע היא גורם משפיע ומכריע ובהתאם לכך יוזמנו המנות. לכן הקפידו כאשר אתם מזמינים אורחים לאירוע בקשו מהם אישור הגעה כך תהיו בטוחים כמה מנות עליכם להזמין.

בדקו היטב איזה קייטרינג אתם מזמינים

תחום המסעדנות הוא המוביל, בכל מקום, פינה ואפילו בבית אפשר לפתוח מסעדה וקייטרינג וזה בסדר אבל לפני הכל בדקו היטב מהיכן אתם מזמינים, מומלץ להזמין ממקום המציע קייטרינג לאירועים אבל עם המלצות, אם אפשר ללכת למקום בו מכינים את האוכל ולטעום ממנו מה טוב ואפילו רצוי. חשיבות הכשרות של אותו קייטרינג היא חלק נכבד בקבלת ההחלטה אם לקחת אתה קייטרינג או לא ולכן בדקו גם את הנושא הזה.

המחירים המוצעים כוללים:

התפיסה הרווחת היא כשאר יש אירועים קטנים גם המחירים זעירים, אך לא תמיד זה כך, יכול להיות שרוצים להזמין מאכלים מיוחדים , אותנטיים וכדומה אז פה המחירים יכולים להיות יקרים יותר לעומת תפריט סטנדרטי , קחו זאת בחשבון. בדיקה של 3-4 חברות קייטרינג תביא לכם תמונה כללית בה תוכלו לדעת בוודאות מי הקייטרינג "הזוכה" מבחינת מחיר, שירות, טריות ,כשרות , תפריט.

אולי יעניין אתכם גם:

שף פרטי

כתיבת תגובה