שמלות כלה וינטאג' הינן כל אותן שמלות שמקבלות את ההשראה המרכזית שלהם מעיצובים של שנים עברו. אנחנו כמובן לא מדברים על הסגנון של השנים של העבר הקרוב, כמו שנות התשעים, אלא לסגנון של זמנים רחוקים יותר, כמו העיצובים הפשוטים של ההיפים שהעדיפו שמלות כלה בסגנון כפרי, או כמו העיצובים של שנות העשרים העשירות בפייטים או העיצובים של שנות הארבעים המלאות התחרה, פנינים ופרחים. כלה הבוחרת שמלה בסגנון וינטג' היא כלה שהלוק שתבנה יהיה רומנטי מאוד, ובאותו הזמן גם אלגנטי ומרשים.

בחירת התסרוקת המתאימה

שימי לב לכך שאם גם את נוטה לבחור שמלה בסגנון וינטאג', חשוב שתקפידי בעיצוב שיער ואיפור שתואם את השמלה. כמובן שכל העיצובים – של השמלה, התסרוקות ומראה הפנים, יהיו מותאמים ל 2017, ולא יחקו את הלוק הישן אחד לאחד, אלא יתנו לו פרשנות רעננה וחדשה. אם את מעדיפה שמלה בלוק כפרי, שיער פזור וגולש ישלים אותו באופן מושלם. אם בחרת שמלה בגזרה ישרה של שנות העשרים, בחרי בתסרוקת קצרה יחסית – או אסופה באופן מרושל, ואם הלכת על הלוק העשיר של שנות הארבעים, בחרי תסרוקת מוקפדת ואלגנטית, רצוי חצי אסופה.

ומה לגבי האיפור?

שני הטרנדים הגדולים ביותר באיפור של קיץ 2017 ממשיכים את הטרנדים של עונת החורף שזה עתה מסתיימת. הראשון הוא מראה השפתיים האדומות המודגשות שהולכות טוב יחד עם עיניים מוקפדות, בדרך כלל עם צללית בגוון נטרלי (בז' או לבן פנינה), איילנר נוזלי שחור וחתולי, וריסים מלאכותיות. הטרנד השני הוא של עיניים מעושנות ומודגשות, יחד עם שפתיים המשוחות בגוון בהיר ונטרלי, כמו ורוד בהיר או כל גוון מגווני הניוד.

כמה תכשיטים לענוד?

כאן התשובה היא פשוטה – ענדי מספר תכשיטים נאים, אך חשוב שלא יגנבו את ההצגה מהשמלה. העיצובים של 2017 הם בדגש על מראה אלגנטי ומעודן, כולל בשמלות הוינטאג', ואנחנו לא ממליצים על התכשיטים הגדולים והבוהקים שהיו באופנה מתחילת שנות האלפיים עד לפני כחמש שנים. אם תרצי תוכלי לבחור תכשיט צבעוני, אך וודאי שאינו גדול או בולט מדי. מזל טוב!

 

 

 

כתיבת תגובה