מתכננים לקיים אירוע כמו בר מצווה, ברית, חתונה או כל אירוע אחר? אתם בוודאי יודעים שהאורחים צועדים על קיבתם כל הדרך אל הבופה והאוכל הוא הדבר שעליו קם או נופל האירוע. בשנים האחרונה הטרנד החזק בהפקות אירועים הוא דווקא קייטרינג חלבי. למה כדאי גם לכם ללכת על זה? הנה כמה סיבות טובות:

1. שוברים את השגרה עם אירוע שכולם יזכרו – אנחנו רגילים כל כך לאירועים עם קייטרינג בשרי. יש מעין הרגשה כזאת, מוטעית כמובן, שאם לא מוגשים מטעמי בשר בבופה ולשולחן אז האורחים ייצאו מן האירוע רעבים והאירוע ייחשב לפחות יוקרתי. קייטרינג בשרי נחשב ליקר יותר, אבל זה ממש לא נכון. יש קייטרינג חלבי שנעשה על ידי שפים מן הטובים בארץ והוא אינו נופל באיכותו וברמתו וביוקרתו מכל קייטרינג בשרי באשר הוא. האירוע שלכם עדיין יכול להיות יוקרתי ואף מיוחד במינו.
2. מבחר מטורף של מאכלים – ברגע שהקייטרינג הוא קייטרינג חלבי נפתחות בפני השפים של החברה שלל אפשרויות כיצד להפתיע את האורחים. יש כל כך הרבה מאכלים שמשדרים יוקרתיות ותחכום קולינרי, יותר מכל פרגית. יש שלל פשטידות, סלטים, מוקפצים, מאפים, פסטות, סושי, מרקים, כריכים ועוד שניתן להכין לאורחים, שיגרמו להם להרגיש שהם נהנים מחוויה קולינרית מגוונת ועשירה.
3. הטבעונים והצמחונים יודו לכם – כיום כידוע יש טרנד חזק של צמחונות ובמיוחד של טבעונות. סביר להניח שרבים מן האורחים שלכם גם נשבו בטרנד הזה כחלק מאידיאולוגיה או כחלק משמירה על אורח חיים בריא. כאשר הם ישמעו שהם עתידים לבוא לאירוע שבו כל הקייטרינג חלבי הם ירצו לנשק לכם את הידיים ואת הרגליים. חוץ מזה, יכול להיות שאתם בעצמכם כאלה וחשוב לכם לקיים אירוע שהולם את הערכים שאתם מאמינים בהם. אם ריח של בשר עושה לכם רע, אין סיבה שתסבלו באירוע שלכם, שאתם רוצים להיות שמחים בו.
4. הקינוחים הרבה יותר שווים – ידוע שכאשר הקייטרינג הוא בשרי, אז הקינוחים הם פרווה, ופרווה פחות טעים משמעותית. כאשר הקייטרינג חלבי אז הקינוחים טעימים פי כמה וכמה, ואפשר לגוון עם מבחר עצום של קינוחים. לפנק עד הסוף את האורחים!

כתיבת תגובה