חדרי הבריחה, או בשמם האחר, אסקייפ רום, הפכו לאופציה מועדפת בעבור חברים, משפחות וצוותי עובדים שמחפשים אחר הפוגה מהשגרה המשעממת והזדמנות ליהנות מחוויה קצת יותר מהנה. בכדי לעשות לכם סדר בעניין, החלטנו להציג בפניכם את המידע החיוני ביותר שאתם צריכים להיות מודעים אליו בכל הנוגע לחדרי הבריחה, כך שאתם תוכלו לדעת בדיוק לקראת מה אתם ניגשים.

אסקייפ רום – כיצד המשחק פועל?

ראוי לציין שמדובר במשחק פשוט הפועל לפי הכללים הבאים:

קבוצת משתתפים נכנסים לחדר קטן ועליהם לצאת ממנו בתוך פחות משעה. היציאה נעשית על ידי פתירה של חידות וצפנים שקשורים לנושא הכללי של חדר הבריחה. שיתוף פעולה, חשיבה מחוץ לקופסה ונכונות לאתגרים תסייע למשתתפים לצאת מהחדר במהירות גבוהה.

מה כל כך מיוחד בחדרי הבריחה?

עצם העובדה שניתן למצוא שתוכננו סביב סיפורים שונים, עשויה לשנות לחלוטין את החוויה שלכם בחדר בריחה בכל פעם מחדש. ברחבי הארץ ישנם מאות רבות של חדרים הסוג הזה, וזאת כאשר כל חדר מתוכנן בהתאם לרעיון כללי וסיפור שונים. מה שאומר שאתם אף פעם לא תשתעממו ותמיד תוכלו לבחון את היכולות שלכם ושל הקרובים אליהם לפתור חידות וצפנים בנושאים שונים.

בשל העובדה שבחדרים הללו נדרש שיתוף פעולה בין המשתתפים, חברות רבות בוחרות לשלוח את צוות העובדים שלהן לגיבוש בדרך הזו. כך בעצם העובדים לומדים להכיר את זה תוך כדי פתירת חידות וצפנים בשיתוף פעולה. צוות עובדים מגובש מקרין באופן ישיר על תפקודן של חברות בכל התחומים, ולפיכך אם אתם אחראים על צוות עובדים, תבחנו את האפשרות הזו בחום.

חוויה שתאתגר את החושים שלכם

מגדירים עצמכם כהרפתקנים שאוהבים להתנסות בחוויות שונות ופתירה של צפנים וחידות תוך כדי שימוש בכוח החשיבה? חדרי הבריחה הללו עשויים לענות על מבוקשכם ולהכניס לא מעט עניין לזמן הפנוי שבו אתם מבלים עם החברים, המשפחה או צוות העובדים. בפעם הבאה שיש לכם זמן פנוי ואינכם בטוחים מה אתם רוצים לעשות, הפסיקו עם הלבטים ופשוט תיגשו על אחד מהחדרים הללו הפזורים ברחבי הארץ כולה.

כתיבת תגובה