מזל טוב – אתם מתחתנים! וכעת אתם מתחילים בכל הקשור לארגון טקס החופה, למציאת אולם אירועים, הכנת רשימת מוזמנים, בחירת ביגוד, ועוד.

בארגון חתונה, אחד הדגשים החשובים שיש לשים אליהם לב הוא בחירת הרב או החזן לחופה, וזאת משום שטקס החופה הוא אחד מהטקסים המרגשים ביותר שיתרחשו ביום הגדול של חייכם.

אז כיצד אפשר לבחור חזן לחופה? כל הטיפים בהמשך.

הקליקו והזמינו חזן מומלץ לחופה >>> סיימון כהן

מהו חזן?

לפני שנמנה את הטיפים לבחירת חזן, חשוב שתדעו כי חזן הוא אדם עם רקע מוזיקאלי עשיר וקול מרטיט, שיכול ללוות את טקס החופה שלכם תוך שהוא מבין את משמעות מילות הטקס, ודואג להעביר אותן בשירה בזמן החופה.

חזן הוא אדם בעל קול עוצמתי, שיכול לרגש, לשמח ולדאוג כי כל מסר יעבור בצורה טובה ומרגשת אליכם ואל האורחים שלכם.

אז כיצד בוחרים חזן טוב?

על מנת לבחור חזן טוב יש לשים לב לדגשים הבאים:

התאמה לסוג האירוע – שימו לב כי החזן מתאים לסוג האירוע שלכם. לדוגמא: אירוע אורבאני הוא כזה שפחות יתאים בו חזן, בזמן שחזן מתאים לאירועים מפוארים, מרשימים, לאירועים בעל אופן דתי או אפילו מסורתי, ולאירועים גדולים ומרשימים.

כאשר אתם בוחרים חזן חשוב לשים לב כי הוא מבין את קונספט החתונה שלכם, ויודע כיצד להתאים את החזנות לאירוע.

כימיה – פגישה עם חזן או רב שגם מחזן נועדה לבדוק את הכימיה ביניכם. רצוי שהחזן יכיר את הסיפור שלכם, ישאל מהן הרצונות שלכם ויבין כיצד תרצו שהוא ילווה אתכם לטקס החופה. בכך החופה תהיה הרמונית, מדייקת ומרגשת.

מקצועיות – עוד יש לבדוק כי החזן מקצועי. נסו לבקש או למצוא המלצות אודות החזן, שימו לב לאופן שבו הוא מנהל את הפגישה עמכם, וודאו כי הוא יודע כיצד ללוות אתכם בקולו הייחודי לחופה. נסו לבדוק האם החזן יכול להופיע עם תזמורת, עם כלי נגינה או שהוא מופיע לבד. בכך תוכלו לבצע התאמה טובה יותר של המופע לרצונות שלכם.

בחירת שיר לחופה – בחרו שיר לחופה שאותו ישיר החזן שמתאים גם לכם וגם לו. חזן עליו להתאים את מנעד קולו לסוג השיר או התפילה שאתם בוחרים, ובכך להפוך לחלק אינטגראלי וחשוב בטקס החופה שלכם.

בהצלחה!

כתיבת תגובה