צפון הארץ מגוון אפילו יותר ממרכזה, ולכן גם היצע המסעדות שיש בו הרבה יותר מעניין. המסעדות המומלצות בצפון מתחלקות לפי האזורים ואין דומה אזור אחד לשני, משום שמערב הגליל שונה ממזרחו, ואצבע הגליל הוא בכל סיפור אחר, כול רמת הגולן. לכם, הסועדים והמטיילים, לא נותר אלא לדגום בכל פעם מסעדה מעולה אחרת שמציעה את שירותיה לכם וליהנות מהמבחר. מאפיין נוסף שלהן הוא שהן יכולות בהחלט להישען על התוצרת המקומית וחומרי הגלם שמייצרים באזור הצפון, במושבים ובקיבוצים, וליהנות מהכפריות והטריות שלהם.

מסעדות מומלצות באזור הצפון

מסעדות הגליל המערבי הן יותר מסעדות של ים תיכון ואזור נינוח יותר. מסעדות בנהריה או בעכו, לדוגמה, אמנם נשענות על חומרי גלם מקומיים אבל יש להן יתרון מובהק של הים. אם בעכו שלטו בעבר מסעדות דגים וחומוס, יש היום מבחר יותר גדול, כמו מרקטו האיטלקית. בצפון יש גם יתרון למחלבות הקיבוצים והמושבים סביב, כמו גם לאספקת הבשר הטרייה מהגולן. תוכלו למצוא תוצרת זו הן בבצת, בצפתא, בסולטן בשפרעם, מסעדות ראש פינה ונהריה, כמו מיטבלים, בנחלה, פינגווין הוותיקה, חיפה, חוות התבלינים בגלבוע, מסעדות טבריה בטיילת, הבזאר בעכו, דוריס קצבים וקלומפוס בדור אלון בגן הצפון, בליקר בייקרי על כל סניפיו ברחבי הצפון ופסטלולי בחדרה, המסעדות בזכרון יעקב, כחלון בנצרת והמטבח של נורה בדלית אל כרמל, בין כרמים באמירים, שפר ברמת ישי וקצה הנחל בגינוסר, ועוד המון הצעות.

צפון הארץ

תיירות ומסעדנות משובחת

דומה שאזור הצפון השכיל בשנים האחרונות לשלב בין מסעדנות לתיירות באחד האזורים היפים בארץ. המגוון הגדול בנופים מאפשר להם להציע גם מראות מרהיבים מהמסעדות ובתי הקפה שמוקמים במקומות התצפית היפים ביותר. כך שכאשר אתם בוחרים לכם מסעדה או בר או בית קפה ללכת אליו בצפון, בחרו אותו גם לפי השם והתפריט שמוצע בו אבל גם לפי הנוף המרהיב, האווירה הנפלאה והכנסת האורחים הגלילית הידועה. ברוב המקרים תגלו שלא רק האוכל משובח אלא הוא חוויה חד פעמית שאי אפשר לחזור עליה בביתכם באזור אחר, אלא לבוא לקבל עוד מאותו טוב באזור הצפון בלבד. שומרי כשרות יוכלו ליהנות ממסעדות כשרות בכל טעם שהוא משום שגם להם יש מסעדות גורמה ומסעדות שונות שבהן יש כשרות. הן פזורות על פני כל הצפון ומאפשרות לכם ליהנות מהטעמים הגליליים בצפון הרחוק, על הכנרת או על חוף הים התיכון, ובוודאי שביישובים שונים המשתרעים לכל רוחב הגליל כולו. כמו כן, מסעדות רבות מאפשרות אירועים משום שיש להם את המתחם הירוק הטבעי המתאים לכך, חוויה נוספת לכולם.

כתיבת תגובה