אם אתם מתכננים אירוע מכל סוג, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, אירוע חברה, הרמות כוסית ועוד, חשוב שכדי שתתכנו את האירוע בצורה נכונה, וזאת על מנת שתוכלו לתכנן את האירוע בצורה מסודרת ללא לחצים מיותרים ופספוסים. אז כיצד מתכננים אירוע בצורה טובה? כל הטיפים בהמשך.

הכנת רשימת מטלות – הכינו רשמיה של כל הדברים שאתם זקוקים להם באירוע, בין אם מדובר בהזמנת הזמנות לאירוע מבית דפוס, לבין אם מדובר בהכנת מתנות ושקיות מוצרים לאורחים. נסו להבין בהכנת הרשימה מה יש לבצע קודם לפי סדר של: הכנת רשימה אורחים, מציאת לוקיישן לאירוע, בחירת הקייטרינג, עיצוב המקום, שליחת הזמנות ועוד. בכך תוכלו להכין לעצמכם רשימת מטלות מסודרת שממנה תמחקו את כל המטלות שביצעתם בזמן ביצוען.

האצילו סמכויות – נסו להיעזר בחברים ומשפחה לתכנון האירוע תוך שאתם מקצים לכל אחד תפקיד שבו הוא טוב. מי שיש לו כשרון אומנותי יוכל לסייע בעיצוב האירוע, מי שמכיר חנויות זולות יוכל לקנות מתנות וקישוטים לאירוע, אנשים שטובים בלוגיסטיקה יוכלו לסייע לכם בהכנת רשימות ומציאת בית דפוס טוב, ועוד. בכך תוכלו להוריד מכם עומס ולהתרכז בשאר הדברים שאתם צריכים לארגן.

השוואת מחירים – לפני שאתם רצים להוציא כספים על לוקיישן לאירוע שלכם, על קייטרינג, בגדים לאירוע, דוכני מתוקים, רכישת אלכוהול ועוד, חשוב לבצע השוואת מחירים בין שלל הספקים שיכולים לספק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם. כיום באמצעות סקירה של הספקים ומחיריהם באינטרנט וכמה שיחות טלפון קצרות תוכלו ליהנות ממחירים טובים במיוחד בזמן ארגון האירוע.

תכנון האירוע לפרוטרוט – חשוב לתכנן את האירוע בצורה טובה. אם אתם מארגנים את החתונה שלכם יש לתזמן את האירוע לכל פרט. תכננו את הכניסה שלכם לאולם לפי זמנים, את הזמן שבו תרצו להגיש את האוכל, זמן לקבלת פנים, ועוד. בכך תוכלו לתכנן בצורה נכונה יותר את האירוע שלכם מבלי לפספס שום דבר.

נסו לצמצם בהוצאות – אם התקציב שלכם מוגבל נסו לצמצם כמה שניתן בהוצאות. לדוגמא: בגדים לאירועים ניתן לרכוש מרשתות אופנה שמציעות ביגוד לאירועים שמעוצבים בקפידה בכך תוכלו לחסוך כסף רב על מעצבי בגדים. עיצוב החלל שבו מתקיים באירוע יכול גם הוא להיעשות בצורה אטרקטיבית יותר מבחינת המחיר וזאת בשל היכולת לרכוש קישוטים בחנויות זולות שמקנות מגוון צעצועים, קישוטים וחפצים במחירים זולים ומצאו בית דפוס שיכול לאפשר לכם מחירים זולים בהדפסת ההזמנה לאירוע שלכם.

עשו את כל אלה ותוכלו ליהנות מאירוע מושלם!

כתיבת תגובה