במזל טוב בנכם הגיע למצוות והוא בן 13. כמובן, בר המצווה הוא אירוע מרגש לכל ילד בישראל, דתי או מסורתי, חילוני או כל מה שביניהם. יש הבוחרים לעלות לתורה בבית כנסת ובירושלים, יש כאלו המוותרים ונוסעים עם ההורים לטיול בחו"ל. אבל אף אחד לא מוותר על המסיבה. בעידן בו הילדים רוצים אירוע ענק עם הרבה אטרקציות, ההורים צריכים למצוא דרך לאפשר זאת כלכלית. אם אתם לא רוצים לרדת באיכות, לקבל אווירה מדהימה, ולא לשלם כ"כ הרבה כמו שהייתם משלמים בירושלים או בתל אביב – בר מצווה באשדוד, הוא פתרון מושלם למי שגר או למי שלא מתגורר בעיר!

 

איך מוצאים אולם מושלם לבר מצווה באשדוד?

 

אולם בר מצווה באשדוד אפשר למצוא בכמה דרכים, לבחור אחת מהן או לנסות את כולן. בטוח תוכלו "לפגוע" במשהו מוצלח. אירוע בר מצווה מתכננים חודשים מראש, וההורים חוסכים לכך במשך כך חייו של הילד, במקרה האידיאלי. כך שלחץ אין ותקציב, בעזרת השם יש. לכן אל תתפשרו! הדרכים למצוא את הטוב ביותר, כיום הן להלן:

  1. חיפוש באינטרנט (מודעות, אתרים, רשתות חברתיות) יניב תוצאות טובות, שכן ברשת רק החזק שורד. רק מקום טוב, עם אווירה, שירות ואוכל טוב יצליח להשאיר חותם אצל הגולשים ולהגיע אליכם.
  2. חיפוש בעיתונות המקומית, בהנחה ואתם גרים באשדוד, תמיד יכול לסייע
  3. מפה לאוזן. אין כמו המלצה!

 

אולם או גן אירועים?

 

הבחירה כאן נובעת משני שיקולים מרכזיים:

 

  1. אולם אירועים עולה פחות מאשר גן אירועים. לכן, מדובר בעניין תקציבי. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם את העלות של אירוע יקר וגדול. השאלה העיקרית היא גם אם אתם רוצים כזה דבר: האם יש לכם מספיק אטרקציות או אורחים כדי להצדיק גן?
  2. שיקול נוסף הוא מזג האוויר. נכון שישראל שמשית, אבל גם בישראל יש גשם. אולמות אירועים עקב היותם סגורים מתאימים לכל השנה. גן אירועים מתאים רק לקיץ.

 

חשוב לוודא שאולם האירועים שבחרתם מתאים לצרכים שלכם: תקציב, אישורים, חתימת חוזה על בסיס הצעת מחיר מסודרת, אפשרויות לוגיסטיות ועוד. ושיהיה כיף ובמזל טוב!

כתיבת תגובה