אחרי תקופה עמוסה ורוויה בלחצים החלטתם שהגיע הזמן לפנק את עצמכם בטיפול מרגיע בספא שישחרר אתכם מדאגות היומיום ויגרום לכם להרגיש רעננים ומלאים באנרגיה. למרות שטיפולי ספא מקושרים עם נסיעה לצפון, כיום ניתן להינות משירותי ספא מקצועיים במרכז ואין צורך לוותר על התענוג משיקולי מרחק אלא פשוט להגיע, להירגע וליהנות ממגוון של טיפולים עם המשפחה או החברים!

הגעתם לספא והתבלבלתם ממגוון הטיפולים הרב שהוא מציע? הנה קצת הסברים שייסייעו על מטרתן ויתרונותיהן של שיטות הטיפול השונות שיסייעו לכם לבחור נכונה את הטיפול המתאים לכם.

ייחודם של טיפולי הספא השונים ויתרונותיהם

החלטתם שאתם מעוניינים לקבל עיסוי מקצועי שישחרר את העומס שהתצטבר עליכם כתוצאה מהישיבה הממושכת במשרד? במידה והינכם סובלים באופן תדיר מכאבי שרירים כדאי שתשקלו לבחור בשיטת הטיפול של עיסוי רקמות עמוק שנחשב ליעיל במיוחד עבור הסובלים ממתחים בצורה כרונית. שיטת טיפול זו מתמקדת בשחרורן של רקמות החיבור ובפירוק של רקמות צלקתיות ובאמצעות כך להחזיר למטופל את ההרמוניה הטבעית הקיימת בין הגוף לנפש שאיזונה הופר. שיטת עיסוי אחרת שזוכה לפופלאריות רבה היא העיסוי התאילנדי שייחודה מתבטא בכך שהיא מייצרת מגוף גירוי בכל חלקי הגוף ומסייעת להזרים אליו אזרגיה מחודשת ולשחררו ממתחים. עיסוי זה מתבסס על טכניקות מגוונות שבהן המטפל לוחץ באמצעות הידיים, המרפקים והברכיים על נקודות המרידיאנים שמהווים ומבצע מתיחות  לפי תורת היוגה שנועדו לשחרר את הגוף ולהביא לתחושת רגיעה נפשית ופיזית.

ספא ‏במרכזלא מעוניינים בעיסוי? עדיין יש בפניכם אפשרויות בחירה מגוונות ומעניינות, למשל שיטת טיפול של איורודה שמקורה בהודו שמטרת הטיפול הינו להביא את גופו של המטופל למצב של ההארה שכתוצאה ממנה תיווצר הרמוניה בין הגוף לנפש בכדי שיוכל להבריא בצורה מלאה מהבעיות הגופניות והמועקות הנפשיות שמטרידות אותו. שיטת טיפול וותיקה שכדאי להתנסות בה הינה טיפול באמצעות כוסות רוח, שבמהלכה נעשה ‏שימוש בכוסות שמונחות על גופו של המטופל שיוצרות ואקום באותו ‏המקום שמנפח את הרקמות ומוביל להמרצת זרימת הדם ומאפשר את כניסתה של אנרגיה חדשה לגוף. ‏במידה שתחברו בסוג טיפול זה כדאי לכם לדעת שבסיומו יישארו על עורכם סימנים כתוצאה מהואקום ‏שנוצר על ידי כוסות הרוח שיכולים להיראות עד לפרק זמן של שבועיים לאחר ביצועו.‏

לאחר הטיפול בספא, כדאי להינות מתחושת הרוגע והרעננות החדשה שעטפה אתכם ולהתפנק עם ארוחה או כוס יין טובה. אז צרו קשר בהקדם בכדי להזמין מטיפול ספא איכותי במרכז, להירגע ולהינות מכל רגע!

כתיבת תגובה