כשאר אנחנו מתכננים אירוע ומעוניינים לבנותו מתחילתו ועד סופו בכוחות עצמינו ישנם מס' פרמטרים מאד חשובים שחייבים דגש, תכנון נכון של אותם פרמטרים הוא שיהפוך כל אירוע, גם הקטן ביותר לאירוע מוצלח נוח ונעים.

לתכנון נכון של הושבה וסידור האורחים באירוע יש משמעות רבה.
האם נעשה שולחן מרכזי של אוכל וכסאות פזורים או אולי כדאי להושיב את האורחים בצורה המסורתית של כסאות סביב שולחנות? האם כדאי הושבה גבוה כמו כסאות בר או הושבה נמוכה כמו כסאות פלסטיק?

תחילה צריך לנתח את סוג האירוע וקהל היעד. אם סוג האירוע שלכם הוא משהו בסגנון הרצאה/דרשה בו אתם רוצים שאנשים יהיו בהקשבה מלאה, כדאי להשתמש בכסאות בגובה ממוצע בלבד והשכרת שולחנות לא חייבת להיות כאן, אלא מספיקות רק הכסאות.

אבל לעומת זאת אירוע שיש בו ארוחה או אירוע שמשלב עבודה על שולחנות יש צורך לדאוג גם לשולחנות בגובה סטנדרטי ולא גבוה במיוחד כדי שיהיה גם נוח לאורחים.
אם אתם רוצים לשדר באירוע שלכם אווירה של נוחות ונעימות ניתן לשלב כסאות ושולחנות נמוכים מאד לרצפה, או שאפילו כדי ליצור אווירה יותר חמימה ומצומצמת כדאי במקום כסאות ללכת על האופציה של השכרת פופים, מזרונים או מחצלות.table-3084384__340[3]

ישנם עוד דוגמאות רבות של אירועים, הנקודה המרכזית היא לחשוב מה אנחנו רוצים לשדר באירוע ובנוסף כדאי לחשוב איך האורחים שלכם ירצו לשבת כדי שיהיה להם נוח ונעים.
יש לשים לב שלעיתים אנחנו רוצים כל כך שיהיה יפה ואנחנו בוחרים כסאות ושולחנות מעוצבים אבל שוכחים מהנוחות וחבל, כדאי לבחור כסאות שהם גם יפים אך בעיקר נוחים.
קהל היעד הוא נושא מאד חשוב, לא ניתן להפיק אירוע לבית אבות לדוגמא ולהושיב אותם עם כסאות שאנטי נמוכים, זה פשוט לא מתאים.

ישנם מצבים שאנחנו צריכים להתאים את הכסאות והשולחנות לאירוע מעורב כמו אירוע של ילדים וגם של מבוגרים, במצב כזה כדאי לדאוג לשני סוגים של פתרונות ישיבה לשני הקבוצות, לילדים לדוגמא אפשר לדאוג לפופים או לכיסאות ושולחנות נמוכים המתאימים לגובה שלהם ולמבוגרים לעומת זאת עדיף יהיה לדאוג לכיסאות פלסטיק רגילים.

לעוד מידע על השכרת כסאות ושולחנות לאירוע, לחצו כאן…

כתיבת תגובה