3 סיבות למה להזמין בר קפה לאירוע ולא להסתפק בשולחן עם מיחם וקפה

בר הקפה הופך את האירוע למכובד יותר

לוח השנה מראה שהאירוע שלכם הולך ומתקרב, זה יכול להיות בר מצוה, חתונה או מסיבת יום נישואין או יום הולדת עגול. אין לכם תקציב לאולם אירועים ואתם לא רוצים לבזבז את כל המתנות מהאירוע על הוצאות המקום עצמו, אבל אתם כן רוצים לגרום לאירוע להיות מכובד בכל זאת הדודה מאמריקה מגיעה. אנשים התאמצו והגיעו, לבשו בגדים חגיגיים, התייפייפו ואף הביאו מעטפה עם  צ'ק בסכום לא מבוטל. הקייטרינג ששכרתם לטובת העניין סיים את תפקידו וכעת מגיע שלב הקינוח והקפה. ניצבות בפניכם שתי אפשרויות: להשכיר מספר מיחמים ולסדר עמדת מאולתרת של הגשה עצמית עם כוסות, בוחשנים, סוכרים, שקיות חד פעמיות של נס קפה וקפה שחור-התוצאה האורחים שלכם ירגישו שחסכו עליהם. אפשרות שניה- לאחר הארוחה כשהם שבעים ומרוצים האורחים שלכם יכולים  להמשיך את השיחה שלהם על כוס קפה אספרסו או הפוך הם ניגשים לעמדת האספרסו בר ושם מכינים להם קפה ברמה הגבוהה ביותר.  מדד הסטייל של האירוע עלה והאורחים מחייכים אליכם ומרימים את ספל האספרסו בתנועה של ואללה שיחקתם אותה עם הקפה.

בחירת בר קפה לאירוע היא השקעה לא מבוטלת מבחינת תקציבית אך הערך המוסף שלה מחזיר את ההשקעה.morning-819362__340[1]

בר קפה הבחירה המשתלמת

בר קפה לאירועים מוזמן לרוב כשהאירוע מתוכנן באופן עצמאי, בין עם בעזרת מפיק או באופן עצמאי לגמרי או על ידי שכירת ספק כזה. לאולמות חתונה יש בר קפה קבוע עם צוות המתפעל אותו ולכן שם בדרך כלל לא יהיה צורך בבר קפה נייד. אם יש לכם וילה או בית פרטי עם חצר גדולה או מרפסת ניתן להזמין את בר קפה לאירוע שלכם.

האירוע הפרטי שהכי מזמין בשבילו עגלת קפה, הוא חתונה קטן. תכנון חתונה קטנה הוא פרוייקט הפקתי עם המון פרטים וספקים ויש לנהל אותו בחכמה ובהתאם למגבלות התקציב. דוכן הקפה יכול להיות פעיל לאורך כל האירוע או רק לקראת סופו ולהיות פעיל בשלב של הקינוחים.

קינוח הוא חלק חובה באירוע ויש דרך לשלב אותו יחד עם ספק קפה ישנם ברי קפה אשר מביאים איתם קינוחים לאירועים בניגוד לחברות אשר מתמחות רק בקינוחים לאירועים וכך אתם יכולים לחסוך ועדיין לאפשר בר אספרסו באירוע שלכם.

לסיכום יש הטוענים שבר קפה באירוע פרטי היא בחירה יקרה ולא הכרחית, אך כפי שהדגמתי ניתן להפוך אותה גם לבחירה משתלמת אשר תהפוך את האירוע שלכם למכובד יותר ובסך הכל הכללי תתן לכם את הערך המוסף שאתם מחפשים לאירוע שלכם.

כתיבת תגובה