מתנפחים בשנים האחרונות הפכו לחלק בלתי נפרד ממסיבות יומולדת, אירוע ושלל פעילויות. בנוסף, עולם במתנפחים הפך לאטרקטיבי יותר וזאת בשל שלל עיצובים של מתנפחים להשכרה שמתאימים עבוד סוגים שונים של אירועים וסוגים שונים של משתתפים. אבל כיצד נבחר את המתנפח המושלם עבורנו? קבלו מספר טיפים טובים לשכירת מתנפחים.

מיקום המתנפח – בשלב ראשון לפני הבחירה של המתנפח חשוב לדעת היכן נרצה למקם אותו. בדקו מהו גודל המקום שבו תרצו למקם את המתנפח והתאימו את המתנפח למיקום המבוקש. חשוב לדבר עם אנשי המקצוע שמהם אתם שוכרים את המתנפחים על מנת לבצע התאמה מושלמת של המתנפח למיקום.

איכות – מתנפחים כיום הינם בעלי איכויות שונות. כדי להבטיח שהמתנפח שבחרתם היה בעל איכות גבוהה, חשוב לבחור מתנפחים המיובאים מחו"ל בעלי תווי תקן מחמירים, ויש לוודא כי המתנפחים יהיו עמידים ושיוכלו להכיל מספר רב של אנשים. מתנפח שאינו איכותי יכול לחרב את האירוע עליו עבדתם זמן רב.

גיל המשתתפים – מתנפחים בין אינם מסתכמים בעיצובי טירות האהובים על ילדים. כיום מתנפחים הוא עולם שלם המכיל מגוון עיצובים, צבעים וגדלים המתאימים לכל זוגי משתתפי האירוע. ולכן חשוב להתאים את המתנפח לקהל היעד. אם האירוע שלכם הינו של פעוטות תוכלו להתאים מתנפחים קטנים, למסיבה גדולה בה משתתפים מבוגרים מומלץ להתאים מתנפח ענק בעל צבעים עזים.

מחיר המתנפח – אם אתם ממש רוצים לשלב באירוע שלכם מתנפחים, אך אינכם מעוניינים להוציא את כל תקציב האירוע על המתנפחים, חשוב לבצע השוואת מחירים. היכנסו לאתרי האינטרנט השונים המציעים מתנפחים, ובחרו את העסקה המשתלמת ביותר. בנוסף, חשוב לבחור בחברה עם המלצות לה מתנפחים איכותיים.

מציאת חברה טובה למתנפחים

מלבד בחירת המתנפח עצמו, חשוב לשים דגש גם על בחירת החברה ממנה אתם רוכשים או משכירים את המתנפחים. חשוב לבחור חברה בעלת המלצות, חברה שמאפשרת את התקנת המתנפח ומקנה אנשי מקצוע מטענה שיפעילו את המתנפחים. עוד יש למצוא חברה שמספקת מתנפחים איכותיים בלבד ולוקחת אחריות על המוצרים שלה.

עוד חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון בתחום, המייבאת מגוון רב של מתנפחים, ויכולה להתאים את המתנפח המושלם לאירוע שלכם ולגודלו של האירוע.

כתיבת תגובה