איך הופכים יום הולדת של הילד לחגיגה גדולה? זאת לא בעיה, מפנים את החצר בבית או תוחמים שטח בפארק או בגינה ציבורית, דואגים לאוכל שהילדים אוהבים, שמים מוזיקה מתאימה, מארגנים הפעלות, ולא שוכחים להזמין מתנפחים שמתאימים לילדים.

אם לגבי הנקודות הראשונות, אנחנו יכולים לעשות את הדברים בעצמנו, כלומר לארגן מקום, אוכל, מוזיקה ואפילו הפעלות, הרי שבכל הקשור למתנפחים, אנחנו צריכים למצוא חברה מקצועית ומנוסה שתוכל לספק לנו את מה שאנחנו מחפשים.

לרשותנו עומדים מספר רב של אופציות בנושא. אנחנו יכולים למצוא, בעיקר דרך האינטרנט אך גם דרך המלצות מהורים וחברים, חברות ובעלי מקצוע שונים שמתעסקים בהשכרת מתנפחים. אצלם נוכל למצוא מגוון רחב של דוגמאות מסוגים שונים. כאלה שמתאימים לילדים קטנים וכאלה שמתאימים לילדים קצת יותר מבוגרים, מתנפחים בצבעים שונים, כאלה שמעוצבים בצורות שונות, וכמובן כאלה שמגיעים במגוון גדלים.

לפני שאנחנו מחליטים לשכור מתנפח כזה או אחר, יש שורה של נקודות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון.

ראשית, אנחנו צריכים לבדוק מה גודל השטח שעומד לרשותנו. האם מדובר בשטח גדול או קטן. כמובן ככל שהשטח יהיה גדול יותר, כך נוכל ליהנות מיותר אפשרויות. כאן חשוב לציין נקודה מהותית, זה לא נכון בהכרח להשתמש בכל השטח לצורך מתנפחים ואפילו אם יש לנו שטח גדול מספיק, רצוי שנבחר בכמות על פי מספר הילדים באירוע ולא דווקא על פי גודל השטח שעומד לרשותנו. על מנת שלא נשכור סתם מתנפחים לחינם.

לעוד מידע על מתנפחים, לחצו כאן…

שנית, אנחנו צריכים לבחון מי החברה שמציעה לנו את המתנפחים. מה הניסיון שלה בתחום, מה היא מציעה לנו, אילו הסמכות ורישיונות יש לה בתחום, האם מלבד מתנפחים היא גם דואגת לנו לכל הציוד הנלווה והאם יש מישהו מטעמה שיהיה נוכח באירוע, למקרה שנצטרך.

שלישית, כשאנחנו מחליטים לבחור מתנפחים לאירוע, אנחנו צריכים להחליט כיצד הם ישתלבו. האם הם יהיו חלק מההפעלות, האם נקבע זמן מסוים למשחקים ועוד. אנחנו לא נרצה שכל הזמן הילדים יהיו עסוקים במתנפחים ולא יעשו שום דבר אחר, לכן חשוב לארגן את האירוע בהתאם.

כתיבת תגובה