החלטתם להוציא ויזה לארה"ב וכעת אתם נאלצים להתמודד עם הפרוצדורה הכרוכה בדבר? במאמר הזה אנו מתכוונים לשתף אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת בכדי שתוכלו לעבור את התהליך הזה בקלות ולהבטיח שלא תצטרכו להתמודד עם מצב מתסכל לפיו אינכם מצליח להשיג את אשרת הכניסה.

מילוי טופס DS160 לזימון לראיון

בשלב הראשוני תצטרכו לגשת לשגרירות ארה"ב בתל אביב ולבקש את טופס DS160 לבקשה לזימון ראיון. מילוי הטופס צריך להתבצע בקפדנות יתרה, שכן בשגרירות האמריקאית שמים דגש מרבי על הפרטים שאתם ממלאים בטופס והמצב שלכם מבחינת תעסוקה והסיבה בגינה החלטתם להגיע לארה"ב.

אם אתם לא רוצים לצמצם את הסיכויים שתקבלו דחייה לבקשה שלכם לקבל ויזה, יהיה כדאי לכם פשוט להתייעץ עם גורם מבין עניין בתחום האשרות לארה"ב. ישנן חברות שזהו כל עיסוקן, כך שיהיה כדאי לכם לפנות אל חברה בתחום שתוכל לעזור לכם ולהבטיח שלא תצטרכו לבזבז את הזמן שלכם יותר מידי.

כך תתכוננו לראיון

לפני שאתם מגיעים לראיון אתם צריכים להיות מוכנים מבחינת המידע שאתם הולכים למסור. מדובר בראיון קצר שלרוב לא נמשך מעל שתי דקות, ובו ישאלו אתכם שאלות כמו הסיבה שבגינה החלטתם לבקר בארה"ב ובמה אתם עוסקים.

במהלך הריאיון יהיה חשוב שתשדרו אמינות ושאתם באמת מתכוונים למה שאתם אומרים. הימנעו מישיבה מרושלת או דיבור שכונתי. הציגו את עצמכם כפי שהייתם מנסים להציג את עצמכם בריאיון עבודה. הקפידו על כל פרט שנוגע לתפקוד שלכם במהלך הריאיון.

תקופת השהייה משפיעה על היכולת לקבל ויזה

ככל שתבחרו להודיע על כוונתכם להישאר בארה"ב למשך תקופה ארוכה יותר, כך יהיה לכם יותר קשה להשיג את האשרה המיוחדת לארה"ב, ותצטרכו לעבור יותר בדיקות. אם אתם רוצים להוציא ויזה לארה"ב ולהישאר במדינה למשך שבועיים למשל, יהיה לכם הרבה יותר קל על פני מצב לפיו הודעתם שאתם רוצים להישאר מספר חודשים.

החליטו מראש מהי התקופה המדויקת שבה אתם מתכוונים להישאר בארה"ב, ובהתאם לכך תוודאו שאתם פועלים בתבונה ומתייעצים עם האנשים הנכונים שיוכלו לעזור לכם בעת הצורך.

כתיבת תגובה