אם אתם מחפשים אחר הטיול האגדי הבא שלכם או אפילו אחר החופשה המושלמת – חשוב שתדעו כי באמצעות קרוז ניתן לחוות חוויות מרהיבות ויוצאות דופן.

אבל מהו בכלל קרוז, למי הוא מתאים ואיזה סוגים של קרוזים קיימים? הכל בהמשך בקצרה, ובהרחבה באתר הקרוזים http://www.cruise.co.il

אז מהו קרוז?

קרוז הוא שם לועזי לשייט המתבצע באניית פאר ששטה מאי לאי ממדינה למדינה. השייט חולש על ימים, תעלות ואיים תוך שהוא כולל שייט יוקרתי באונייה גדולה שמהווה בית מלון לכל דבר ודעה.

באמצעות קרוז ניתן להנות עם חברים, משפחה בני זוג ואפילו לבד מטיול מארגון שבו עוגנים באיים, בארצות הגובלות בים שבו אתם שטים, ונהנים מחוויות ציליה, ושלל אטרקציות ימיות ויבשתיות.

למי מתאים קרוז?

קרוז הוא שייט אשר מתאים לכל מי שרוצה לשלב חוויה של ים והפלגה נעימה עם טיול לחוץ לארץ. ההפלגה מתאימה לכל מי שרוצה לחוות את הים מקרוב, להרגיש כמו ימאי לכמה שבועות, ולעגון בין שלל מדינות הנמצאות ביבשה.

בנוסף קרוז מתאים למי שרוצה ליהנות מטיול מאורגן עם מדריכים צמודים והוא מתאים לזוגות,  למשפחה וגם לקבוצות חברים.

חשוב לדעת כי קרוז היא דרך נפלאה להתגבש יחד הן כזוג, הן כמשפחה וגם כיחידם שרוצים להכיר אנשים חדשים.

אילו סוגים של הפלגות קיימות?

כיום ישנם מגוון הפלגות הנקראות 'קרוזים' והן מחולקות לפי נושאים כמו קרוז למשפחות, קרוז לפנויים פנויות, קרוז לפנסיונרים, קרוז לחברות, קרוז לקהילה הגאים והגאות ועוד.

בנוסף כיום ישנן הפלגות שמציעות שילוב של הופעה של להקה או זמר מפורסם שמנעים את זמנם של המשייטים.

לאן אפשר להפליג?

אם אתם רוצים להפליג בשייט מדהים ומעניין, כיום ישנם מגוון קרוזים החל מקרוז בים האטלנטי, קרוז לאיים הקריביים, ליפן, לדורם קוריאה, לפירודים הנורבגים, ליוון, קפריסין ועוד.

כדי ליהנות מהפלגה מושלמת, חשוב לפנות אל חברות הקרוזים המומלצות אשר בעלות ניסיון ומציעות שייט למגוון יעדים תוך הקניית טיול מאורגן וחוויות שמתאימות לכל המשפחה.

כתיבת תגובה