תכנון חתונה קטנה חייב תכנון קפדני ודקדקני וזאת משום שבחתונה כזאת אנו מזמינים את האנשים הקרובים אלינו ובשל המיוחדות של האירוע חשוב לשים לב לכל פרט, וכמובן למצוא לוקיישן ומקום קסם לקיום חתונה.

ואכן חתונה קטנה אפשר לקיים במקומות מיוחדים מאוד אשר קרובים אליכם ללב ומתאימים לסגנון חייכם ולסגנון האורחים הקרובים מאד אותם אתם מזמינים לחגוג ביום החשוב ביותר בחייכם.

מהם המקומות הקסומים לחתונה קטנה שלא הכרתם עד היום?

כמה דוגמאות בהמשך!

מטע אבוקדו – מטעים כמו מעט אבוקדו, פרדס שבו צומחים עצי פרות הד  ושלל פרדסים ומטעים שנמצאים בשיא פריחתם: מהווים מיקום נפלא לחתונה. פרדסים ומטעים הם כאלה נמצאים בדרך כלל על ישורת שבה ניתן לקיים אירוע קטן בצורה מדהימה. חתונה שכזאת יש לתכנן עם מקסימום יצירתיות תוך הקניית כל הציוד שאירוע בחוץ זקוק לו.

יקב – יקבים בארץ ובעולם נחשבים למקומות מלאי מרחב, אופי ויופי. חתונה ביקב היא חתונה מלאת אלגנטיות, יין טוב ונוף נפלא אשר מאפיין בדרך כלל יקבים. כיום ניתן לקיים חתונה ביקבים אשר מציעים את השטח שלהם לאירועים קטנים.

גג בתל אביב – הו תל – אביב! איזו עיר שוקקת חיים וגגות רחבים. חתונה על גג בתל אביב מתאימה לזוגות היפסטרים או עירוניים שרוצים לחוש את העיר במיטבה בחודשים הנעימים. חתונה על הגג מספקת נוף מושלם ואת האופי הרצוי והאינטימי של חתונה קטנה.

פארק – אירוע קטן בפארק הינו אידיאלי למי שרוצה ליהנות משקט שלווה ומרחב פתוח בחתונה שלו. כיום ישנם שלל פארקים שניתן לערוך בהם אירועים, תוך שכירת כל הציוד לאירוע מסוג זה.

תיאטרון – אם אתם שוחרי תרבות אם אתם ורוצים לערוך את האירוע שלכם במקום אלגנטי וייחודי, חתונה בתיאטרון או במוזיאון תעשה את העבודה ותעביר את המסרים המעניינים לאורחים שלכם.

על החוף או בקיבוץ – גם חתונה שנעשית על החוף היא חתונה רומנטית וייחודית בכל סדר גודל, כאשר יש לקבל לקיום האירוע את כל האישורים המתאימים מהרשויות. עוד ניתן לקיים חתונה בקיבוץ אשר בו ישנם שטחי פראיים, דשאים רחבים ואף נחלים הזורמים במקום שיהוו תפאורה מדהימה לאירוע האינטימי והמרגש שלכם!

 

כתיבת תגובה