כשאנחנו מארגנים אירוע, בין אם זה אירוע משפחתי או אירוע אחר, אנחנו יכולים לבחור מה להגיש לאורחים שלנו. עומדות בפנינו מגוון רחב של אופציות, אנחנו צריכים לבחור את האופציה אשר נראית לנו הכי טובה ונוחה עבור קהל היעד שלנו מצד אחד, ומצד שני, שיתאים לגודל התקציב שעומד לרשותנו וכן לאופי האירוע.

זו הסיבה שהרבה פעמים אנחנו נבחר באופציה של הגשת מגשי פירות לאירוע כזה או אחר. כלומר, במקום להזמין שירות קייטרינג עם מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, אנחנו נציע להם מגשי פירות אותם נניח על דלפק והם יוכלו לקחת בצלחת את מה שהם רוצים. צריך לציין שבלי קשר, הרבה פעמים נהוג להזמין מגשי פירות כאלה ולהציע אותם בתור משלוח מתנה בחגים או באירועים אחרים.

לפני שאנחנו נענה על השאלה, באילו אירועים זה מתאים להזמין ולהציע מגשי פירות ומדוע, נסביר בקצרה כיצד בונים מגשים שכאלה. באופן הגיוני, מגשי פירות מתאימים יותר לקיץ מאשר לחורף. אז יש הרבה יותר אופציות, יש הרבה יותר פירות מסוגים שונים שניתן להגיש, מה עוד שהמגש נראה הרבה יותר מרשים ויפה בזכות כל הצבעים שניבטים ממנו וכן הריחות שעולים מהפירות.

מגשי פירות יכללו כמובן את כל פירות העונה, מן הסתם אנחנו נרצה שהם ייראו הכי יפים שיש, ולכן לא נשים על המגש פירות ישנים או כאלה שאינם נראים טוב. החיתוך גם יתבצע בצורה יפה ומרשים, שכן זה חלק בלתי נפרד מהעניין עצמו.

לאילו אירועים מגשי פירות יכולים להתאים?

ברמת העיקרון לכל אירוע. הרי אנחנו יכולים להגיש מגשים כאלה כקינוחים בחתונות גדולות או אירועים אחרים בהם אנחנו מזמינים גם שירות קייטרינג, ומצד שני, אנחנו יכולים להגיש מגשי פירות גם בתור מנה עיקרית לאירועים קיציים קטנים, השקות, מסיבות במשרד ועוד.

בדרך כלל נהוג להזמין מגשים כאלה כשאנחנו לא רוצים להזמין שירות הגשה של ממש, כך אנחנו מזמינים כמה מגשים ומציעים אותם לאורחים שלנו, זה פשוט, זה זול וזה הרבה יותר נעים ונוח להגשה.

כתיבת תגובה