כל הורה מכיר את זה. מגיע סופשבוע ועולה השאלה, מה אפשר לעשות עם הילדים. אם לא עושים תוכנית מראש, עלול להיווצר מצב שנתקעים בבית והילד עלול להשתעמם מזה, וכידוע, שעמום זה לא דבר שילדים אוהבים. אך מעבר לזה, במקום שהילד ישב מול הטלוויזיה, מול המחשב או סתם יבלה את הזמן בשינה, תמיד עדיף שהוא יעשה פעילות מסוימת, זה הרבה יותר פרקטי, הרבה יותר חכם והוא ילמד מזה הרבה יותר.

לשמחתם של הורים הם יכולים למצוא מגוון פעילויות לילדים בתל אביב, העיר הגדולה מציע בשבת אינספור דברים לעשות, הכל זו שאלה מה רוצים לעשות, כמה מוכנים להשקיע בכך מבחינה כלכלית וכמה זמן מוכנים לפנות בשביל זה.

על מנת להקל על ההורים, יצרנו רשימה של פעילויות לילדים בתל אביב, עשרה פעילויות שאפשר לעשות. חשוב לציין, הפעילויות הן בחלקן כלליות, בחלקן פחות, מה שבטוח שהילדים יכולים ליהנות מכולן.

עשרה פעילויות מובחרות לילדים בתל אביב

פעילות בפארק הירקון – רבים אמרו וצדקו, אין דבר טוב יותר להורים שמתגוררים בעיר מאשר פארק גדול שעומד במרכזה. הרי כאן אפשר לייצר פעילויות יש מאין, פיקניק, כדורגל, הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים ואפשר גם ליהנות מפעילויות שהפארק מציע בתשלום, למשל, נסיעה בעגלה, שייט קייאקים ועוד.

פעילות בחוף הים – גם זה יתרון עצום לכל מי שמתגורר בעיר או מגיע אליה מבחוץ. תל אביב נהנית מחופי ים מרהיבים בהם אפשר לבלות כל השבת, אפשר גם ליהנות כאן מספורט ימי שמתאים לילדים, זה בנוסף למשחקי חוף שונים.

פארק אריאל שרון – אם רוצים ליהנות מחוויה מעט שונה, אפשר להגיע אל פארק אריאל שרון בקצה הדרום מזרחי של העיר וליהנות שם מביקור בפארק אקולוגי מאוד מעניין וחינוכי.

מתחם התחנה – במתחם אשר ממוקם על גבול תל אביב יפו, אפשר ליהנות ממגוון פעילויות לילדים, לצד ביקור בתחנת הרכבת הראשונה של העיר וכן מגוון חנויות ובתי קפה.

תיאטראות – בעיר מפוזרים מספר תיאטראות שמציעים בימי שבת בבוקר הצגות שונות לילדים, צריך רק לוודא שהן מתאימות לגיל שלהם.

רכיבה על אופניים בעיר – בעיר תל אביב אפשר לשכור אופניים ולנסוע עליהן, בסיום ההשכרה אפשר להחזיר אותן אל התחנה הקרובה למקום העצירה. זו יכולה להיות פעילות מאוד נחמדה עם הילדים.

ביקור בסינמטק – סינמטק תל אביב מציע בימי שבת מגוון רחב של סרטים, כולל כאלה שמתאימים לילדים בכל הגילאים.

נמל תל אביב – החלק שמחבר בין פארק הירקון לחוף הים, טומן בחובו לא מעט אטרקציות לילדים, בין אם זה גני משחקים ובין אם זה מקומות בהם אפשר ליהנות ממגוון פעילויות בתשלום.

נווה צדק – סמטאות נווה צדק הן גם מקום אידיאלי לטייל בו, אך חשוב לא פחות, בסיום הטיול אפשר להגיע אל נמל יפו המתחבר, שם נמצא תיאטרון אילנה גור לילדים ואפשר למצוא שם הצגות שונות.

רוטשילד – טיול בשדרה הכי מוכרת בישראל, זה תמיד דבר נעים ונחמד לעשות ביום שבת.

 

 

כתיבת תגובה