מזל טוב נולד לכם ילד. בעוד כמה ימים תצטרכו לעשות לו טקס ברית מילה, אכן מאורע מרגש. אם אתם מתלבטים ולא יודעים איפה לקיים אותו, נמליץ לכם לקיים ברית באשדוד, אחת הערים הקסומות, החמימות והנעימות בישראל, שיעשו לכל ולד זכר הרגשה טובה להיכנס לבית ישראל.

טקס הברית – מה הוא כולל

טקס ברית המילה, על שם הברית שכרת אברהם אבינו עם האל, כולל כמובן את הניתוח הקטן שעושה המוהל, בחיק המשפחה, הסנדק וההורים המודאגים והאוהבים. אף פעם זה לא נעים לראות את הילד הקטן כל כך נפצע בגיל כה פעוט, בוודאי שרק עתה כשהפכתם להורים, קל וחומר אם זו הפעם הראשונה! אבל, אם אתם עושים זאת בקהילה איכותית, ומוקפים בבני משפחה, הכול יהיה בסדר. לאחר שעברתם את הטקס והברכות, נוהגים לשוחח, לברך ולאכול עם המשפחה, דבר שמתפתח בדרך כלל לסעודה. את כל האורחים, את הרב, את המוסיקה, את ההסעדה, מרכזים בדרך כלל באולם או בגן אירועים.

איפה לעשות ברית באשדוד – בגן או באולם אירועים

שתי האפשרויות לקיום ברית באשדוד וקיימות. ההבדלים ביניהם הם בעיקר כלכליים. בעוד אולם מתאים לכל ימות השנה, גם לחורף, גן אירועים מתאים בעיקר לקיץ. לא בחרתם מתי יוולד הילד, ולכן אם יש צורך לקיים את הברית לאחר שמונה ימים, יתכן שזה יהיה בחורף מלא זלעפות, ואין ברירה אלא לקחת אולם. בנוסף, אולם הרבה יותר זול מגן, בעיקר בגלל הגודל וגם בגלל העיצוב, הצמחייה ועוד. השיקול העיקרי הוא כאמור העלות, לכן אם תקציב הוא דבר משמעותי לכם – לכו על אולם אירועים באשדוד.

למה דווקא לעשות ברית באשדוד

קודם כל, אם אתם בני העיר, ברור שתעשו את האירוע באשדוד. בנוסף, אם המשפחות שלכם גרות במרחקים שונים זו מזו, ואשדוד נמצאת באמצע, ברית באשדוד היא אופציה נהדרת שיכולה להקל על כולם בהתראה קצרה. בלי קשר, אשדוד היא עיר יפה מאד, עם חוף ים, מזג אוויר מושלם ואווירה טובה. אם אתם מחפשים מקום לעשות בו את האירוע שלכם – ברית באשדוד היא דבר מושלם.

כתיבת תגובה