מי לא אוהב את המקל עם שערות הסבתא? כבר מגיל ילדותנו כולנו זוכרים את מקל שערות הסוכר הפופולרי שכובש את כולם. בעבר היה ניתן למצוא את שערות הסבתא רק באירועים גדולים מאד, באירועי יום העצמאות או בהפנינג ענק, כיום ניתן בקלות להביא את מכונת הסוכר לכל אירוע החל מיום הולדת בסדר גודל קטן ועד לחתונה גדולה ועוד.
אומנם קיימות מכונת סוכר ביתיות וקטנות בעלות לא גבוה אבל אם נרצה מקל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים אין מנוס מלדאוג למכונות הגדולות והאיכותיות, כמובן שהפתרון שלנו הוא לא שתקנו את המכונה, היא עולה אלפי שקלים וקנייה שלה היא לא כדאית וכלכלית לכולם ולכן כיום קיימת אופציה של השכרת מכונת סוכר שיכולה להביא עד אליכם את שערות הסבתא האהובות בכמה עשרות שקלים בלבד.

מכונת הסוכר יכולה להוסיף המון לאירוע שלכם, היא תעלה את התלהבות הילדים ותיהיו מופתעים לגלות שגם המבוגרים יתלהבו לא פחות. רבים חוששים מאופן ההכנה של המקל סוכר, אך תרשו לנו לגלות לכם שכל אחד יכול להכין את המקל בעזרת המכונה ללא שום בעיה, פשוט מסובבים את המקל תוך כדי תנועה סיבובית מסביב לסיר ותתפלאו לגלות כמה זה פשוט וקל.

המצרכים שנצטרך להשתמש בהם הם סוכר לבן בלבד, זהו, זה כל מה שנצטרך, סוכר לבן שיש בכל בית.
כל העבודה של המכונה הוא בסך הכל לחמם את הסוכר ובאמצעות סיבובים מהירים של ראש המכונה הסוכר החם נפלט מתוך חורים קטנים ודקיקים מה שיוצר שערת סוכר קטנה, ברגע ששערת הסוכר נפלטת מן החור לאוויר הפתוח היא מיד מתקשה ומה שאנחנו רואים זה את שיערות הסוכר שהתקשו והפכו למעין שערות סבתא.

ישנם לא מעט סוגי מכונות סוכר הקיימות בשוק, בנוסף למכונות התעשייתיות קיימות גם מכונות סוכר ביתיות, אלה מכונות קטנות שהמחיר שלהם הוא זול מאד ונע בין 150-450 ₪ והם אינם מתאימות לשימוש תעשייתי, אלה להכנת כמויות קטנות בבית, המכונות הביתיות עובדות באופן איטי יותר והעבודה איתן היא לא נוחה במיוחד, אך למרות זאת זה יכול להיות פתרון מעולה למי שאוהב את שערות הסבתא ולא מעוניין להשקיע יותר מידי כסף בקניית מכונה תעשייתית.

כתיבת תגובה