לא מעט אנשים בוחרים שלא לערוך אירועים בדרך הסטנדרטית, הרגילה, בגן או באולם אירועים אלא דרך באופן עצמאי. הם שוכרים אוהל גדול ומארגנים את כל האירוע בעצמם.

יש לכך סיבות שונות, בין אם מדובר בסיבות כלכליות, בין אם מדובר בעניין של גישה, רצון לייצר אירוע מקורי ועוד. אנחנו יכולים למצוא למשל, לא מעט הורים אשר מעדיפים לערוך לילדים שלהם ימי הולדת או מסיבות אחרות באוהל בפארק ציבורי או בגינה של הבית ולא למהר ולבזבז כסף על השכרת אולם או גן אירועים, אז הם צריכים להיות תלויים בעיצוב של המקום. כך הם יכולים לעצב את האוהל כפי שהם רוצים ולערוך אירוע על פי הגישה שלהם.

כעת עולה שאלה, כיצד עורכים אירוע באוהל. צריך לומר, יש לא מעט דרכים כיצד לתכנן אירוע כזה, והכל שאלה כמובן, באיזה סוג אירוע מדובר. 

הנה כמה שאלות שאנחנו נשאל את עצמנו על מנת שנוכל לתכנן את האירוע בצורה נכונה:

כמה אנשים אמורים להיות נוכחים בו? כשנדע כמה אנשים, נוכל לקבוע איזה סוג אוהל אנחנו רוצים לשכור, באיזה גודל.

היכן אנחנו רוצים לערוך את האירוע? יש הבדל בין אירוע שנערך בחוף ים או פארק ציבורי, לבין אירוע שנערך בגינה או בחצר. בין אם זה בהקשר של גודל, סוג, צורה ועיצוב.

מתי נערך האירוע? שוב, יש הבדל בין אירוע שנערך בקיץ לבין אירוע שנערך בחורף. אירוע קייצי מאפשר לנו להשתמש באוהל פתוח, אירוע חורפי יחייב אותנו להשתמש באוהל סגור.

מה סוג האירוע שאנחנו רוצים לערוך? יש הבדל בין אירוע מקצועי שמחייב אותנו לאלמנטים מסוימים לבין אירוע של ילדים, שדורש מאיתנו כלים אחרים. אנחנו צריכים לקחת את זה בחשבון כאשר אנחנו ניגשים לשכור אוהל.

חשוב לומר עוד נקודה, בסופו של דבר אנחנו נשכור אוהל על פי התקציב שעומד לרשותנו. לכן אנחנו צריכים לקחת גם נקודה זו בחשבון, אנחנו לא יכולים לשכור אוהל שלא עומד בדרישות התקציב ביחס למה שאנחנו יכולים להשקיע בו מלכתחילה.

כתיבת תגובה