בכל כמה זמן אפשר לראות כי עולה הצורך עבור עיצוב של המטבח מחדש. לפעמים זה נובע מהיות המטבח כזה אשר בו לא בוצע שום שינוי במשך של כמה עשורים והוא לא ממש מחובר אל המראה המודרני בשום צורה, ולפעמים פשוט זה עניין של בלאי וחוסר התאמה אל הצרכים של משפחה חדשה אשר עברה לגור באותה דירה שהיא יד שנייה. אחת מן הבחירות יקרות הערך והחשובות לנוחיות ולעיצוב היא זו של השיש, שהוא משמש בתור משטח עבודה נעים לעין. איך בוחרים את השיש הכי נכון לכל מטבח? קראו את הטיפים הבאים של מעצבי פנים מתוך ניסיונם הרב בעניין.

בחירה לפי טרנדים

הדבר הראשון אשר עולה לראש הוא הבחירה של דוגמה של שיש שהיא מאוד בולטת בכל המגזינים של העיצוב, ואת אותו עיצוב נחשק אנשים רבים רוצים עבור המטבח שלהם גם. בזמן האחרון יש מעבר די בולט אל עבר השימוש בגוונים של אפור בכל עיצוב פנים של כל אזור של הבית.

רואים אריחי חיפוי של מקלחת בגוונים הללו, חיפוי של אריחי הרצפה וכן גם בחירה של השיש עבור המטבח מגיעה בגוונים מיוחדים מאוד של האפור. מה שצריכים לזכור הוא כי את החלק הזה של המטבח לא רוצים לשנות בתדירות גבוהה, אלא לבצע במטבח שימוש ללא כל שינוי של השיש למשך של תקופה ארוכה, ומכאן לבחור משהו שיכול להתאים ולהרגיש נוח לעין גם לאחר שטרנד מעין זה כבר חלף ועבר.

בחירה עם עמידה בתקציב

לא לכל אחד יש תקציב דומה עבור השיפוץ של כל המטבח. יש כאלה אשר בוחרים את הדגמים הבסיסיים שמציע הקבלן בעסקת הרכישה של הדירה, וכאלה שאין להם בעיה לבצע שלל של שדרוגים כדי להגיע אל מראה שהוא יותר מחמיא ופונקציונאלי מבחינתם.

העלות של השיש היא חלק ניכר מהעלות של המטבח, ומכיוון שזה חלק שבו רוצים להשקיע למשך בלתי מוגבל של זמן, זה חשוב לבחור שיש איכותי שלא רק נראה טוב אלה מספק משטח חזק ועמיד של עבודה. כל מה שמעבר מבחינת עיצוב ומחיר הוא בגדר של העדפה אישית והיכולת הפיננסית של כל אחד.

שיש עם התאמה לארונות המטבח
שיש עם התאמה לארונות המטבח

התאמה אל ארונות המטבח

דבר חשוב שאליו צריכים לשים לב הוא העיצוב שבו בוחרים עבור הארונות של המטבח מכיוון שלא כל סוג של שיש יכול להתאים לכל סוג של ארונות מטבח. יש ארונות מטבח בעלי עיצוב מודרני וחלק, ויש כאלה שם יש דגש בולט על עיצוב כפרי בסגנון פרובנס, למשל.

בחירה של הגוון של השיש תדגיש בצורה טובה את העיצוב של הארונות ואת הסגנון המועדף הנבחר של עיצוב המטבח בכלל. לכן, יש לוודא כי יש הלימה נכונה בין שני אלה, ובכך לייצר הרמוניה שממשיכה את עצמה מן הארונות ואל השיש, ולהפך.

כתיבת תגובה