לא יהיה זה סוד גדול אם נספר שכל הזמן אנחנו נחשפים לחומרים ומרכיבים שונים שיש להם סגולות בריאותיות שונות. מדובר על מרכיבים טבעיים אשר מכילים מגוון רחב של סגולות שונות, כאלה שיכולים לעזור לנו להרגיש טוב יותר, מסיבה כזו או אחרת.

אחת הדוגמאות הבולטות לכך אשר זוכה להצלחה גדולה בשנים האחרונות, היא אבקת בלו בארי. מדובר על אבקת אוכמניות כחולות, אשר מכילה מגוון רחב של מרכיבים אשר בדרך כלל על מנת ליהנות מהם, אנחנו צריכים לצרוך כמות גדולה של מאכלים שונים. כאן מדובר על אבקה, אורגנית, אשר מכילה את כל המרכיבים שאנחנו מחפשים במקום אחד. בין היתר מדובר על מינרליים, ברזל, אשלגן, נחושת ועוד. כל אחד מהמרכיבים יכול לעזור לנו מבחינה בריאותית, אך מעבר לכך, כל אחד בחיבור של מרכיבים נוספים, יכול לעזור לנו.

אבקת בלו בארי אורגנית, יכול לעזור לנו, בין היתר, בטיפול בבעיות כגון, כלי דם חלשים, דלקות עיניים, דלקות חניכיים, שטפי דם, דלקות עור, טחורים ועוד. יתרה מזו, האבקה יכולה להאט תהליכי הזדקנות, לשפר את זרימת הדם ועוד מגוון רחב של דברים שאנחנו לא בהכרח חושבים עליהם ביום יום, אך יש להם משמעות רבה בחיים שלנו.

השימוש באבקת אוכמניות כחולה הוא לא חדש. מדובר אל אבקה שכבר בימי קדם היה נהוג להשתמש בה, בוודאי בימים בהם לא היו תרופות ואמצעים אחרים אשר ניתן להשתמש בהם. כיום אנחנו יכולים לראות כמובן, אבקות הרבה יותר פרקטיות, הרבה יותר מקצועיות, ובכל זאת מדובר באבקות אורגניות אשר אינן כוללות חומרים כימיים מסוג כזה או אחר.

חשוב להדגיש עוד, שאבקות מסוג זה, בדומה לאבקות אחרות שנמכרות בשוק כמו ספירולינה או אבקות שונות, ניתן להשתמש בהן בצורות מגוונות. למשל, אפשר להשתמש בהם במתכונים שונים, ניתן להוסיף אותן למשקאות, וניתן גם לצרוך אותן בצורה ישירה. כל אחד יכול לבחור את הדבר המועדפת עליו. ההמלצה היא לא לצרוך את האבקה לבד, מאחר וזה פחות טעים, אלא להשתמש בה כחלק מתכוון של משקה או מזון מסוים.

 

כתיבת תגובה