עיצוב מסיבות במינימום מחיר הוא לא חלום רחוק, אלא משהו שבהחלט ניתן לעמוד בו. היום כבר לא צריך לשבור תכנית חיסכון או לקחת הלוואה מהבנק, רק כדי ליהנות ממסיבת יום הולדת ברמה גבוהה או להפיק מסיבת רווקות בלתי נשכחת. ניתן היום למצוא באתר www.renne.co.il מגוון אביזרים למסיבות, אשר משדרגים את כל האירוע ומכניסים את האורחים לאווירה שמחה ודינאמית יותר. מדובר על אותם האביזרים אשר מאפשרים להקפיץ ולהרקיד את האורחים, אך גם מספקים עבורם מזכרת קטנה מהמסיבה שניתן לקחת הביתה. האביזרים הנפוצים ביותר כוללים שרשראות פרחים נוסח הוואי, צמידים וטבעות זוהרים, משקפי תריס צבעוניים, כובעים ופפיונים משעשעים, מיקרופונים או גיטרות מתנפחות וכדומה. מומלץ כמובן להתאים את האביזרים האידיאליים לכל מסיבה, בהתאם לאופי של האירוע ולסוג האורחים שמשתתפים בה. למשל, כאשר מדובר על מסיבת רווקות ניתן להוסיף אביזרים פחות שגרתיים, אשר ישמחו את הכלה לעתיד. לעומת זאת, אם מדובר על מסיבת בת מצווה, ניתן לשדרג את האירוע עם קשתות זוהרות, כוסות פלסטיק ממותגות וכדומה.

אביזרים למסיבה שאסור לוותר עליהם

אין שום ספק כי מסיב שמחולקים בה אביזרים צבעוניים וצעקניים, תהפוך למסיבה מקורית ומיוחדת יותר. ניתן למשל לחלק את האביזרים השונים לאורחים שמצויים על רחבת הריקודים, או לחילופין לתת לדי ג'יי לזרוק את האביזרים השונים מהבמה שלו. חשוב לציין כי מדובר על אביזרים זולים, אשר מצד אחד מכניסים עניין נוסף במסיבה, אך מצד שני לא עולים יותר מידי כסף. כאשר מדובר על חתונה למשל, אין צורך לרכוש אביזר לכל אורח, אלא לחשב בערך את כמות האורחים שיקומו לרקוד ברחבה. כאשר מדובר על יום ההולדת של הילד, ניתן לפנק אותו ביום הולדת מושקע מהסרטים. ניתן לאבזר את הילדות בכתרים של נסיכות ולספק לילדים חרבות מתנפחות. כמובן שחשוב להתאים את האביזרים לגיל של הילדים ולתחומי העניין שלהם.

לסיכום, כל מי שמתעניין בתחום של עיצוב מסיבות במינימום מחיר, חייב לעשות זאת מראש ולא לחכות לרגע האחרון. כדאי לתכנן את כמות האורחים ואת סוג האביזרים למסיבה שיתאימו להם.

כתיבת תגובה