המבחר של הבגדים אשר קיים בכל חנות כמעט יכול להיות מאוד מבלבל עבור אנשים שרוצים לחדש את עצמם עם בגד אבל לא ממש יודעים מה ישתלב בצורה הכי חכמה עם מה, ואיזה סוג של אביזר יכול לעבוד בצורה טובה על מנת להדגיש וליצור את העניין שהיה חסר במידה קטנה.

טאץ' טבעי אל עולם האופנה הוא כזה אשר לא קיים אצל כל אדם, ולפעמים החשיבות של היכולת להביע ת העצמי בעזרת השימוש בבגדים הוא דרך מאוד חשובה שאיתה יכולים לבסס מעמד מסוים בחברה ששופטת במידה ניכרת את כל מה שהיא מבחינה ויזואלית רואה. לאחרונה בעקבות המבחר העצום הזה הדרישה להבנה יותר טובה הולכת וגדלה לה, ואיתה הסטייליסטיות שיכולות לסגור את הפער ולהביא אל עולם של סטייל אישי ואמירה בכל לוק מחדש.

מפתחים את חוש הסטייל

ערבי צוות הם חלק בלתי נפרד מהרצון הזה של בעל החברה לגבש את האנשים אשר נמצאים אצלו בתור עובדים בחברה. רבים מחשפים בכל פעם מחדש את הדרך הכי מקורית לעורר ערב ישנוני, ולהביא את התוכן שיהיה הכי מעניין עבור כל אחד מן העובדים שאחרי הכל חייב להגיע אל ערבים שכאלה בכל פעם מחדש.

מכיוון שאת כולם מעניין מה הם לובשים בכל יום לעבודה ואל אירועים חברתיים כאלה ואחרים, יצירת של ערב צוות עם סטייליסטית אישית יכול להיות הדבר הכי מרענן שאותו בוחרים בתור הנושא לאותו ערב חברה. בערב אחד שכזה יכולים לראות כיצד כולם ובעיקר כולן, משתפים פעולה, וכיצד כל אחד יכול לשדרג את הידע שלו לגבי מה לובשים ומה הכי כדאי לרכוש לפי תפקיד ואירוע עם חשיבות הולכת ועולה.

מפגש עם ערך מוסף

מעבר לדרך המקורית שבה מאגדים את כל העובדים יחדיו ונהנים מערב לא שגרתי שבו העיקר הוא ההנאה, יצירה של ערב גיבוש עם סטייליסטית אישית הוא המקום הזה שבו יכולים לעודד יצירה של עובדים שיודעים בצורה טובה יותר כיצד לשדרג את המראה שלהם בכל יום לעבודה.

דבר זה בעל ערך מאוד גבוה עבור החברה, כי כאשר עובדים מגיעים עם לבוש שמחמיא להם ונראה טוב מבחינה ויזואלית ואפילו מחדד את התפקיד שלהם בצורה טובה, כך המידע שעובר אל הלקוחות הוא בעל יכולת יותר טובה להשלים את התמונה לגבי המותג ומה שהוא מוכר בכל יום עסקים מחדש.

כתיבת תגובה