תשאלו כל ישראלי מה הוא הכי אוהב וסביר להניח כי 99% מהם יגידו לכם כי הדבר הכי כיפי ומהנה בחיים הוא האירועים שהם הולכים אליהם. אירוע הוא סיבה לחגיגה ואין כמוהו בכדי להעלות את המצב רוח ולהפוך לדבר בלתי נשכח אשר ילווה את חתני השמחה והאורחים שלהם למשך שנים ארוכות. אך בכדי להבטיח כי האירוע אכן יהיה משמח וחגיגי אנחנו צריכים להבטיח כמה דברים כאשר העיקרי שבהם הוא ללא ספק הקייטרינג שיהיה באירוע. ככל שהקייטרינג באירוע יהיה יותר טוב כך האורחים ייהנו יותר וישמחו יותר ועל כך אין מחלוקת. אנחנו רוצים להאיר את השאלה כמה עולה קייטרינג לאירועים ולתת את הדעת על הנושא הכספי הקשור לקייטרינג מכיוון שיש לו חשיבות עליונה לבחירות שלנו ולשאלה באיזה קייטרינג יהיה לנו עדיף לבחור.

מומלץ: קייטרינג לאירועים FoodCraft

בצעו סקר שוק מקיף בנוגע לקייטרינג השונים

כמה עולה קייטרינג לאירועים היא שאלה המלווה בעלי שמחות רבות והיא משפיעה על ההחלטות שלנו בצורה ניכרת. זה בכלל לא משנה כמה אתם מרוויחים סביר להניח כי תרצו לקצץ בהוצאות של אירוע שיכולות להגיע למאות אלפי שקלים. חלק מרכזי באותן הוצאות הוא ללא ספק הקייטרינג שאליו אנחנו הולכים ועל כך יש לתת את הדעת. ללא ספק אם אתם רוצים לקבל את המחיר המתאים ביותר של הקייטרינג אתם צריכים לבצע סקר שוק מקיף בין כלל הקייטרינגים השונים. ככל שתבצעו סקר יותר מעמיק כך סביר להניח כי תמצאו את הקייטרינג הזול ביותר וזהו נתון חשוב ביותר. לכן אל תתפשרו על נושא זה ואל תתעצלו הרימו טלפונים ובדקו את אתרי האינטרנט השונים בכדי למצוא את הקייטרינג המושלם.

זכרו כי יש דברים חשובים נוספים פרט למחיר נמוך

שימו לב מחיר של קייטרינג הוא חשוב ביותר אך כאשר אתם מבצעים את סקר השוק אתם צריכים לבחון גם את האיכות והמקצועיות של הקייטרינג שלא פחות חשובים. אם תבחרו את הקייטרינג הזול ביותר אך גם הכי פחות איכותי הרי שלא עשיתם כלום ועל כן בחירה בקייטרינג הזול ביותר היא לא תמיד המהלך החכם ביותר.

 

 

 

כתיבת תגובה