שנים רבות הודו הייתה היהלום שבכתר של האימפריה הבריטית, מדובר במדינה אשר סיפקה לבריטניה גב כלכלי עצום ממדים ואשר הבטיחה את הצלחתה של האימפריה הבריטית במשך מאה וחמישים שנה. גם לאחר השחרור מהאימפריה הבריטית הודו הפכה למעצמה כלכלית ואין ספק כי השפעתה חורגת מעבר ליבשת אסיה והיא משפיעה על כלל העולם. כחלק מכך ועקב התרבות המיוחדת שלה, הנופים עוצרי הנשימה והאנשים המיוחדים הודו הפכה ליעד אטרקטיבי מאוד בשביל הציבור הישראלי והיהודי. די אם נזכיר את הטאג' מאהל או את דרמסאלה בכדי להדגים עד כמה הודו מיוחדת ועד כמה היא מציעה אטרקציות מדהימות לתייר הישראלי. כיום הודו היא כבר ממש לא רק נחלתם של הציבור החילוני ואנו רואים כי גם ציבור שומרי המסורת רוצה לבקר במדינה וליהנות מהנפלאות שלה. אין ספק כי מדובר בארץ מדהימה שגם אנשים דתיים ושומרי מסורת שאוהבים לטייל זכאים ליהנות ממנה.

אוכל צמחוני – המטבח המרכזי של הודו

כאשר אתם ממליצים לאדם שומר מסורת לבקר בהודו הוא ישר ישאל אתכם אך מה בנוגע לאוכל כשר בהודו? כיצד אוכל להסתדר עם האוכל שם? אלו הן שאלות חשובות ביותר שכל אדם דתי חייב לתת עליהן את הדעת ולחשוב עליהן לעומק. אם כן אנחנו רוצים לספר לכם כי הודו ידועה בכך שהמטבח שלה מצטיין במאכלים צמחוניים. כך לדוגמא בהודו יש איסור על אכילת בשר בקר וזהו יתרון גדול בשביל האדם הדתי. כך בהרבה מאוד מקומות אתם לא צריכים להיות מוטרדים מהשאלה האם יש חשש של ערבוב בין בשר וחלב וזאת עקב העובדה כי לא אוכלים בהם כלל בשר וזהו יתרון גדול מאוד.

בתי חב"ד – מרכיב משמעותי בהודו

נקודה נוספת שאתם צריכים לתת עליה את הדעת אם אתם שומרי מסורת ואתם מעוניינים לצאת אל טיול בהודו היא העובדה כי בכל יעד תיירותי משמעותי בהודו ניתן למצוא בית חב"ד. כך אתם יכולים לצאת ולאכול ללא כל חשש במקומות כשרים ולא לחשוש בכלל מהטיול בהודו וזהו יתרון גדול בשבילכם ובשביל מנהגי הכשרות שלכם. אז כן, טיול לשומרי מסורת בהודו? אפשרי בהחלט!

כתיבת תגובה