פסח הוא חג החופש, המצות והמתנות. כל עובד מכיר כבר את הציפיה מורטת העצבים לבואו של החג אשר מביא אתו את המתנות השוות ביותר בחסות ההנהלה. בכל מפעל או עסק מפנקים המנהלים את העובדים במתנה או שי כל שהוא אשר מעלה חיוך על פניהם. בחירת מתנה לעובדים בחג זה היא לא פשוטה שכן במקרים רבים הרעיונות הם דומים וכל אחד רוצה להיות מקורי יותר מהשני.

למעשה ניתן למצוא מתנות מקוריות מאוד באתרי אינטרנט ייעודיים. כל מה שנחוץ הוא לגלוש ברשת אל אתר אשר עוסק במתנות. ברחבי הרשת ישנם כמה וכמה אתרים כאלו וכדאי לבחור באתר שמציע את המגוון הרחב ביותר של מתנות לפסח, גאדג'טים ועוד הרבה דברים חביבים. כך ניתן להעניק לעובדים בדיוק את המתנה המתאימה להם ביותר מבלי להתפשר כלל.

לא רק יין ומצות

פסח הוא חג נפלא אך בתחום המתנות במקרים רבים נופלים לאותן שטאנצים מוכרים של סלסלת שוקולד, יין וברכות. ניתן לספק מתנות מעניינות בהרבה ולהפוך את החג להרבה יותר משעשע ושמח. ניתן להעניק מתנות אקטואליות ביותר שיסייעו אפילו בהכנות לקראת ליל הסדר:

בחירת מתנה ביחד או לחוד

איך בוחרים מתנות לפסח לעובדים, זוהי שאלה זבה מתחבטים מנהלים רבים ברחבי הארץ. בסופו של דבר יש פסח כל שנה ואי אפשר לחזור על אותן המתנות בכל פעם מחדש. תווי קניה זה סבבה אך הם מצריכים כניסה אל רשתות השיווק השונות שממילא עמוסות אנשים בתקופה זו. במתנה הכדאית ביותר היא זו שתפתיע את העובד, וכמובן שעליה להיות פרקטית ואיכותית.

את בחירת המתנה נתן לעשות על ידי כינוס של ישיבה מיוחדת שבמהלכה יועלו אפשרויות שונות. מומלץ להרים מצגת שתספק מראה ויזואלי של המתנה פלוס הסבר קצר עליה. ההכרעה תינתן בהצבעה דמוקרטית.

כתיבת תגובה