קאנאפס מאפשרת לך את אירוע החלומות שלך, בתקציב שמתאים לך

קאנאפס נותנת לכם מגוון אפשרויות המתאים לכולם, ומאפשרת הזמנת מגשי אירוח במחירים לכל כיס. אנחנו מתחייבים לתת לכם מגשי מזון ערוכים ומקושטים כמו יצירות אומנות, מכילות מטעמים ושפע של מאכלים בכל הצבעים והצורות.

אפשרויות המזון שאנו מציעים הן רבות, וכשמדובר בקייטרינג צמחוני או טבעוני, אנחנו יכולים להפתיע אתכם, במידה שניתן להגיע אליה, כשאתה יודע להשקיע את הטוב ביותר. אנחנו מאמינים בחומרי גלם איכותיים, אנחנו מאמינים שאת המזון שאנו מוציאים מהמטבחים שלנו, חייבים לעשות באהבה, או לא לעשות בכלל. ואנחנו מאמינים יותר מכל, שגם אתם, וגם האורחים שלכם, חייבים להיות מרוצים, אחרת לא עשינו דבר. האירוע שלכם הוא האירוע שלנו, ואנחנו נדאג שכולנו נצא ממנו מרוצים עד מאוד.

כיצד ניתן להתאים את המגשים של קאנאפס לכל אחד?

מגיש אירוח המתאימים לכל כיס אינו דבר שפשוט לעשות. לרוב החברות יש מודלים קבועים של הצעות הגשה ומחירים. או שהינם עובדים על חומרי גלם זולים ומנמיכים את המחירים או ההיפך, ואז השירות נשאר ליחידי סגולה בלבד. אנחנו בקאנאפס מאמינים שהמגשים שלנו יכולים להיות שלכם, בכל דרך שנבחר לעשות זאת. אנחנו מאפשרים לכם מגוון רחב של סגנונות הגשה, כך שכל אחד, לפי התקציב שלו, יכול להרחיב או להפחית במידה הרצויה לו, וכך להנות ממגשי אירוח המתאימים לכל כיס. הכיסים שלנו רחבים ולכן אנו מבטיחים לכם, שבכל מקרה, תצאו נשכרים, בכל טווח מחירים.

עם הזמן תדעו, שלאירוע אמיתי וחשוב לכם, שווה להשקיע עד כמה שאפשר בקאנאפס, מכיון שזה הופך את האירוע כולו לחגיגה אמיתית של חושים.

מה ניתן להזמין מקייטרינג כמו קאנאפיס?

קאנאפס מאפשרת לכם אפשרויות רבות, מגשי אירוח צמחוניים או טבעוניים הכוללים מאפים, גבינות, אגוזים, זרעים וקטניות. הממרחים שלנו, המאפים שאנו אופים בדקדוק, והגבינות המשובחות שאנו פורסים במיוחד בשבילכם, כולם נועדו כדי לשמח אתכם, את האורחים שלכם, וכמובן שכך גם אותנו. אנחנו ביחד נרים אירוע שקשה יהיה לשכוח, זאת אנחנו מבטיחים.

כתיבת תגובה