כשמדובר על מסיבות ואירועים כמו חתונות, יש כמה קונספטים, כמה גישות שנהוג להתייחס אליהן. קודם כל יש את שתי הגישות לגבי אופי האירוע, האם יהיה זה אירוע קטן וצנוע או אירוע גדול עם הרבה אנשים. לאחר מכן עולה שאלה האם זה אירוע עם קונספט ייחודי או אירוע כללי יותר.

אחד הוויכוחים שמתנהלים לא פעם היא לגבי אופי האירוע. יש כאלה שסבורים שמסיבה צריכה להיות טבעית, כלומר בלי דברים שהם מעבר לבסיס של מוזיקה ואוכל טוב. יש מי שחושב שזה לא מספיק, בוודאי לא היום כשכל אירוע הוא נוצץ יותר מהשני ולכן אנחנו יכולים לראות כיצד כל אחד מנסה לייצר אירוע אחר. לכן צריך להוסיף גימיקים וזוהרים בשביל להרים את האירוע.

צריך לומר, לא מדובר פה במשהו יוצא דופן בצורה קיצונית ובטח לא במשהו שאמור לעלות הרבה כסף. הכוונה היא לא להרים מופע פירוטכניקה או לייצר אירועים עם אלמנטים דיגיטליים וכדומה. הכוונה היא לדבר בסיסיים שכל אורח יכול לקבל, לנפנף בידו ולייצר תחושה שמדובר במסיבה מיוחדת. הרי משתמשים בזה במועדונים ומסיבות אחרות, אין סיבה שלא נשתמש בזה גם במסיבות חתונה.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של גימיקים וזוהרים מסוגים שונים אשר יכולים להתאים למסיבות חתונה. מדובר למשל על זוהרים שניתן לשים על הצוואר, על הראש, על הידיים, מדובר על גימיקים כמו פטישים מפלסטיק, רובי מים, תופי מרים, משקפיים שרשראות ועוד שורה ארוכה של דברים שניתן להציע לאורחים. בדרך כלל נהוג לעשות את זה בשלב מתקדם של האירוע כשכולם כבר קמו לרקוד ונמצאים ברחבה.

חשוב לומר, זה לא משנה אם האירוע גדול או קטן, אינטימי או לא, אותם גימיקים יכולים להשתלב בצורות שונות, בתנאי כמובן שרוכשים כאלה אשר מתאימים לאופי האירוע וכמובן משתמשים בכמות שמתאימה לכמות האורחים באירוע. אין הצדקה להשתמש בכמות גדולה יותר וגם יש לדאוג, שזו לא תהיה כמות קטנה יותר. לסיכום, אנחנו יכולים לבחור אילו גימיקים וזוהרים להציע בשביל להפוך את האירוע להרבה יותר ייחודי ומעניין.

למידע נוסף על זוהרים לאירועים.

 

כתיבת תגובה