הודו היא אחת מהיבשות הפופולאריות ביותר בכל הנוגע למסעות וטיולים, כאשר ביבשת ישנן 29 מדינות מדהימות שממתינות רק לכם. אל מסע וטיול בהודו יוצאים מידי יום אנשים בכל הגילים, מכל המינים כמו גם יחדים, זוגות, משפחות ואף אנשים בפנסיה או אחרי צבא.

הרצון לצאת להודו כולל בתוכו בדרך כלל מסע אל חיפוש עצמי, אל הרוגע, אל התרבות האחרת, אל מדינה בה החיים נערכים בפשטות יחסים תוך שבזמן הטיול מגיעים אל מקומות שבהן לא דרכה כף רגל אנושית, אל תצפיות מרהיבות, חופים לבנים, ושלל אטרקציות שניתן למצוא רק בהודו.

אבל רגע לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה ומורידים את המוצי'לה מהבוידם חשוב שתדעו 3  פרטים חשובים עם הוצאת ויזה להודו:

איך מוציאים ויזה להודו – הוצאת ויזה היא תנאי חשוב והכרחי כדי להיכנס למדינה. ללא ויזה לא תוכלו להיכנס ולכן חשוב להוציא אותה עוד לפני תכנון הטיול והזמנת כרטיסי הטיסה. חשוב לדעת כי כדי להוציא ויזה מהירה ניתן לפנות אל השגרירות של הודו בישראל, אך מהיר יותר להיכנס אל אתרים המתמחים בהוצאות ויזה להודו ומשם למלא את הפרטים באתר, לשלם את האגרה ודמי התיווך ולאחר מכן לקבל את הוויזה שלכם למדינה.

הוצאת ויזה אלקטרונית – אחת הדרכים ליהנות מהוצאת ויזה בצורה קלה וללא מסמכים מיותרים ,היא הוצאת ויזה אלקטרונית להודו. כדי להוציא את הוויזה היכנסו לאתר של חברות המתמחות בתחום, שלמו את הסכום לתשלום, ותוכלו לקבל ויזה אלקטרונית התקפה המעביר הגבול של הוגו. מרגע קבלת הויזה תוכלו תוך 4 חודשים לממש אותה תוך קבלת ויזה אלקטרונית ל 60 ימי שהייה בהודו. חשוב לדעת כי במסגרת ויזה תוכלו להיכנס אל המדינה ולשוב אליה פעם אחת בלבד.

הארכת הויזה – הארכת ויזה להודו נעשית בתיאום מול שגרירות  הודו בארץ או באמצעות משרדי ההגירה בהודו. אם אתם נמצאים כבר בטיול ורוצים להאריך את השהייה במדינה -יש לפנות את משרדי ההגירה של הודו ושם לבצע את התהליך. במידה ואתם רוצים לבצע אותו כבר בארץ, היעזרו בחברות מקצועיות למען הארכת ויזה להודו ושהייה ממשוכת.

 

כתיבת תגובה