בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים אשר מארגנים אירועים, הן מאירועים פרטיים כמו בריתות, ימי הולדת, ימי נישואין והן אירועים עסקיים כמו אירועי חג, אירועי השקה, מסיבות עובדים ועוד, בהם מוגשים מגשי אירוח במקום קייטרינג מלא או הזמנות אוכל מבחוץ.

הרעיון של מגשי אירוח הוא לכאורה לא חדש, הרי כבר בעבר, במסיבות רבות, פרטיות ועסקיות, היה נהוג לעבור עם מגשים בין האורחים ולהציע מנות מסוימות, אך הפעם מדובר במגשים אשר מוצעים לאורחים בצורה מעט שונה. הסיבה היא, שבמקום לעבור בין האורחים ולהגיש להם את זה, נהוג להציב את המגשים במקום מסוים ולאפשר לאורחים לקחת מהם בצורה חופשית. כמו כן, המגשים כוללים הרבה יותר סוגים של אוכל מאשר מגשים רגילים שהיה נהוג להשתמש בהם בעבר.

באילו מגשי אירוח לאירוע נהוג להשתמש

המגשים הקלאסיים הם ממגשי אירוחגשים של כריכים מסוגים שונים, כאן אפשר לבחור בין מגשים עם כריכים חלביים לבין כאלה שמציעים כריכים בשריים, וכן מגשים צמחוניים הכולל אך ורק ירקות. הכריכים מוגשים בלחמים או לחמניות מסוגים שונים.

לצד מגשים אלו, ניתן למצוא מגשים עם מאכלים ממדינות שונות למשל טורטיות מקסיקאיות, סושי יפאני, פסטות ופיצות איטלקיות, ועוד. כמו כן ניתן למצוא מגשים עם קישים, סלטים, ועוד מגוון מאכלים שמתאימים לאירועים מסוגים מגוונים. מלבד מגשים אלו, קיימים גם מגשים לקינוחים עם עוגות ועוגיות, מגשים לארוחות בוקר עם קוראסונים, סלטים ומטבלים שונים, וכן מגשים עם פירות וירקות בלבד.

לאילו אירועים ניתן להגיש מגשי אירוח

כאמור, כיום נהוג להשתמש במגשי אירוח למגוון רחב של אירועים, הן אירועים פרטיים והן אירועים עסקיים. לרוב נהוג להשתמש במגשי אירוח באירועים עם הסממנים הבאים:

ראשית, אירועים עם קהל יחסית מצומצם. ברור לכל שמגשי אירוח לא יכולים להתאים לאירועים עם עשרות אורחים שכן זה לא יספיק, אלא יותר לאירועים מצומצמים.

שנית, מגשי אירוח יכולים להתאים לאירועים שנערכים במקומות ספציפיים, למשל, בית, משרד, פארק, לרוב לא נהוג להשתמש במגשי אירוח בגני אירועים או אולמות, שם נהוג להשתמש בקייטרינג של המקום.

שלוש, מדובר באירועים מוגדרים, שמחות כמו בריתות או ימי הולדת, אירועים עסקיים כמו כנסים, אירועי עובדים שונים, כלומר אנחנו לא נזמין שירות מגשים סתם כך, בדיוק כפי שלא נזמין שירות קייטרינג סתם כך. לרוב נזמין כשברור לנו שכמות אורחים מסוימת אמורה להגיע לאירוע וכן כשמדובר באירוע ספציפי.

חשוב להבהיר לסיום, שמגשי אירוח יכולים להיות פתרון מתאים עבור אירועים בהם אנחנו מארחים אנשים ולא רוצים לבשל מצד אחד, או לבזבז כסף רב על הזמנת שירותי קייטרינג. מדובר על שירות נוח, איכותי ויחסית זול. לכן הוא משתלם ואנשים רבים משתמשים בו לצרכים שונים ולמגוון אירועים שהם עורכים.

כתיבת תגובה