אם תמיד תהיתם אודות צ'י קונג ואודות השיטה העתיקה והחשובה הזאת – כדאי שתדעו כי מדובר בשיטה לאיזון הגוף והחזרת האנרגיה לגוף, אשר לה יתרונות רבים, בעוד שכיום המודעות לשיטה זאת שהגיעה אלינו מסין העתיקה הולכת וגוברת בזכות אמיר פרלמן.

מה חשוב לדעת על השיטה ומהם היתרונות הבולטים שלה?

צ'י קונג היא שיטת אימון שכוללת תנועות ממוקדות שמתקנות את הגוף ומשמשות פעילות גופנית מעולה ואף מתקדמת יותר מכל פעילות אחרת.

באמצעות תרגול צ'י קונג עובדים על תיעול האנרגיה בגוף, החזרת האיזון לגוף, הקניית זרימת אנרגיה טובה יותר כמו גם שהיא מעולה להטבה עם הבריאות הנפשית והפיזית של המתאמנים.

השיטה של קורס צ׳י קונג עם אמיר פרלמן שכוללת סדרת תרגילים, נשימות ומדיטציה בעמידה: היא כזאת אשר באמצעותה ניתן להקשיב לגוף, היא מקנה סנכרון של מערכות פנימיות ומחברת בין הנשימה והתנועה בצורה טובה.

האיזון האנרגטי שמקנה השיטה והתרגול שלה לגוף האדם משפרת את תפקוד האבירים הפנימיים, כמו גם שהיא מחזקת ומגמישה את הגוף, ומקנה פתיחה של ערוצי אנרגיה שונים שנחסמו עקב אורח חיים לקוי.

יתרונות הצ'י קונג

לשיטה זאת, המוגדרת גם בפעילות גופנית וגם כשיטת לחימה עתיקה, ישנן מגוון יתרונות ביניהם:

אם אתם רוצים לדעת יותר על השיטה היכנסו לאתר שייסד אמיר פרלמן העוסק בלימודי צי קונג כמו גם שפרלמן הינו מייסד מדיקל צ'י קונג.

באתר אפשר לקבל יותר מידע בנושא, לצפות בתמונות וסרטונים, לחקור את השיטה ואף להבין כיצד לומדים אותה וכיצד הופכים למדריכי צ'י קונג מנוסים.

אולי יעניין אתכם גם לקרוא על: טאי צ׳י

כתיבת תגובה